Hessingen

Alla inlägg under april 2009

Av Isadora - 14 april 2009 21:45




 

Det tog några månader tills dessa hittade hem men igår fick jag äntligen hem dom!



 






 

Av Isadora - 13 april 2009 20:39


Sista sovmorgonen för imorgon är det upp tidigt till praktik igen. Idag har jag bara gått på stan med karln, kollat på saker till honom som han bör investera i. Men vi bör inte shoppa för mycket då vi gott och väl kan vänta tills vi reser iväg, förvisso i juni men iaf!

Det har varit skönt med ledighet och jag fick en försmak av sommarlov för någon dag sen, helt galet.


Nu är det Harry Potter som gäller!



Av Isadora - 13 april 2009 00:32




 


I miss my friend..







 


Av Isadora - 12 april 2009 20:57


Igår var det en riktigt skön och bra dag, tränade yoga och satt i solen tills det var dags för påskmiddag. Killen lös med sin frånvaro men lika bra det då han var jsuk och behövde vara hemma och kurera sig tyckte jag. Blev lugnt hemma för mig framför flera bra filmer!


Idag har jag tagit tag i vårstädningen på riktigt, täcke, kuddar, lakan och madrassunderlag med massa mer behövde sig en rejäl omgång! Sen kom fina barndomsvännen med hunden Molly i släptåg, vi gick ner till bryggan och matade fåglarna, promenerade runt ön och pratade om livet. Det kunde inte vara bättre!

Imorgon sista dagen på lovet och jag kan väl inte säga att jag hunnit plugga så värst mycket men desto mer trevligt hann jag med <3



Av Isadora - 11 april 2009 10:54


Nu ska jag sätta mig ute i solen och äta sen frukost, det bästa med att vara ledig! Ta dagen som den kommer..


Ta det varligt finingar!



Av Isadora - 11 april 2009 10:46


 

Det här fick lilltjejen av oss igår, perfekt när hon älskar att bada!

Tycker man kan vänta så länge som möjligt med godis till de små, innan de blivit beroende som oss andra.




Lyx
Av Isadora - 11 april 2009 10:15




 





Här är jag igår hos killens syster, i deras nya hus. De har redan fått det så mysigt! Tänk den dag man själv hittar drömhuset..




 



Av Isadora - 9 april 2009 18:22







 


Källa: www.monkigirl.com




 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards