Hessingen

Alla inlägg under augusti 2009

Av Isadora - 11 augusti 2009 18:50




 

 Den här fina höstkappan kommer nog många slåss om i höst. Lite flickigt med bollarna!





 



 www.monkigirl.se







 


Av Isadora - 11 augusti 2009 14:29


Nu har jag sovit i lite över 13 timmar och känner mig konstigt nog bra, så det blir jobb i morgon! Riktigt skönt för jag blir alltid så rastlös av att vara hemma. Skönt med lite regn i dag också, så blir det lite svalka när man är ute. Apropå regn så ska jag nog fundera vad jag behöver till hösten..



Av Isadora - 10 augusti 2009 19:15




Nu är snart sommaren på väg mot sin ände.. Nästan lite vemodigt.

Denna fina bild tog jag i soluppgången under vår vistelse i Smögen.





 


Av Isadora - 10 augusti 2009 11:22


 Jaha, då blev man hemma i dag med rinnande näsa och nysattacker.. Jag vet att det är det bästa så jag blir frisk. Ingen bra idé att "bita ihop" och gå ändå som jag oftast gör, bara jag själv som tar stryk. Iofs även andra om jag smittar.. Måste till doktorn sen, får skjuts som tur är. Nej nu ska jag bädda ner mig.



8/8

Av Isadora - 9 augusti 2009 21:16


Bröllop!



 





Av Isadora - 9 augusti 2009 21:13


Mår inte prima ballerina i dag inte.. Var rätt lugnt i går på kvällen men är hes och snorig i dag. Blir nog sängen för mig väldigt snart, upp och jobba i morgon igen! Denna helg har verkligen gått fort och i dag passade vi på att åka ut till Kärsön för bad och sol, gäller att passa på!



Av Isadora - 8 augusti 2009 10:54




Denna blir det!




 

I dag stundar bröllopet jag nämnde tidigare i våras, börjar av någon anldening bli lite pirrig men det är ju ändå inte jag som ska gifta mig? Kanske känner sympatipirr, måste nog vara så.. Nu måste jag börja göra i ordning mig, vill ha god tid på mig.


Hoppas ni alla får en fin dag vad ni är tar för er!





 

Av Isadora - 7 augusti 2009 08:30



Denna lite längre tröja passar utmärkt till ett par löpartights så dom täcker lite där bak. Något jag iaf uppskattar!




Källa: www.hm.com/se





 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards