Hessingen

Alla inlägg under augusti 2009

Av Isadora - 16 augusti 2009 13:06




 





 


Av Isadora - 16 augusti 2009 12:55


Nu är det bara till att plugga för hela slanten i dag. Det blåser storm ute så solen bekommer mig inte.. Jag måste ju sätta denna tenta, har svårt att se det i dagsläget dock. Hade riktigt trevligt i går, var i gamla trakter där jag och "bästis" växte upp tillsammans mer eller mindre. Kändes konstigt när man är så van vid stan nuförtiden. Men det kändes på något sätt som man kastades tillbaka i tiden, den man var då.. Känns alltid lite speciellt.



Av Isadora - 16 augusti 2009 12:15


  

I går var vi hos denna sköna tjej som firade sin 25-årsdag!


 


Av Isadora - 15 augusti 2009 14:53




Beställde dessa tights tidigare i somras när höstkatalogen kom då man fick 10% på allt man beställde. Det var innan dessa tights blev en hype men strunt samma, glad att jag valde grått. Vitt på benen är inte särskilt smickrande!





Av Isadora - 15 augusti 2009 14:39


I går låg mitt trådlösa nät nere så kunde inte blogga eller något alls. Men ibland kan det vara skönt med en paus från allt sånt också.. Såg någon film istället och passade på att ta det lugnt. I dag blir det plugg till en omtenta som jag har nästa helg. Måtte det gå vägen! Har lite delade känslor med denna tenta då jag själv anser att jag redan gjort mitt bästa men inte klarat mig, hur skulle denna gång vara annorlunda? Jag bara måste klara den!

Skulle vara så skönt att ha det ur världen när höstterminen sätter i gång..


I kväll är det baluns, kära Za fyller 25 och det ska firas!! Så nu måste jag gräva ner mig om jag ska tillåtas ha lite kul senare i kväll.



Av Isadora - 13 augusti 2009 19:09





Undrar om jag är den enda som gillar Twilight för kärlekshistorien, karaktärerna och skådespelarnas kemi sinsemellan och inte för att grabbarna är snygga! haha..





 


Av Isadora - 12 augusti 2009 20:46






 

Fin vy över ön.


 




 








Av Isadora - 12 augusti 2009 20:42


Jag har jobbat i dag men kände att det var första dagen, var riktigt trött i slutet av dagen. Åkte för att lämna tillbaka ett par skor som inte kändes rätt. Måste satsa på bra investeringar nu känner jag, som jag kan använda länge och i bra material. Ska verkligen försöka bli bättre på det!

Nu dusch sen åter till Twilight som jag började titta på i går..



 

Tjipp!




 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards