Hessingen

Alla inlägg under juli 2009

Av Isadora - 19 juli 2009 16:28


I dag har dagen gått i lugnets tecken, det har varit lite si så där med vädret så jag passade på att ligga på sängen och bara läsa min bok. Ville även tvätta det sista innan jag flyttar till killen i morgon för sommaren. Enbart 2 veckor denna sommar men kan nog bli rätt bra det med!

Har inte hunnit packa något, kanske skulle ta tag i det snart...?



Av Isadora - 18 juli 2009 11:07


 


Snart bär det av på en liten roadtrip till Enköping, resan som inte blev av förra sommaren. Undrar om jag kommer känna igen mig? Nu var det säkert 20 år sen jag var där sist så kanske blir svårt.. Har ju dock fotografiskt minne när jag enbart varit på en plats en gång.


Hoppas ni får en fin dag!




Av Isadora - 17 juli 2009 14:35




 


Favoritfärg: Blå
Favoritmat: Slottsstek
Favoritplagg: "Sparkdräkten"
Favoritsnacks: pistagenötter
Favoritfrukt: Hallon?? haha
Favoritdrink: Apple Sour
Favoritbil: Svart Land Rover
Favoritskådis:
Favoritfilm: För många!!
Favoritdesigner: -
Favoritmusik: För mycket!!
Favorittelefon: Nokia
Favoritrestaurang: Djingis
Favoritsemester ort: Smögen
Favoritsmink: Make up store, Too faced
Favoritefterrätt: Blåbärspaj, brownie
Favorittaxibolag: -
Favoritklubb i Sverige: Soap!!
Favoritläsk/dricka: Gillar inte läsk, mjölk el. Vitaminvatten (citrus/fläder) är det som gäller!
Favoritblommor: Pion, liljekonvalj, dahlia..... I could go on and on.
Favoritkändis: Milo Anthony Ventimiglia




 









 

Av Isadora - 17 juli 2009 13:10


Mår bättre i dag och skulle behöva uträtta lite ärenden. Att utsätta mig för sol och bad för nog allt vänta tills i morgon, om jag mår bättre? Typiskt när det ska vara så fint väder. Ser mest fram emot när vi får garderoben levererad i början på nästa vecka! Innan dess ska grabbarna fixa sista väggen, spackla och dylikt. Förvarningslösningen förändrades i sista stund och jag kom på en annan idé som jag tror vi satsar på i stället. Blir nog riktigt bra!


Over and out!



Av Isadora - 16 juli 2009 19:50





 


Av Isadora - 16 juli 2009 18:33


Mår riktigt risigt i dag, fint väder ute och allt men bra att vara inne och kurera mig. Är iaf hemma från killen då han, förstårligt nog, begav sig ut för att träffa vänner och njuta av sin ledig dag! På måndag går han på semester och vi kan njuta maximalt.. Försökte trotsa halsen i går genom att cykla till stranden, sola och bada för att sen åka till en kompis pool och grillning som avslut. Ingen bra idé trots att mysfaktorn var hög, så nu blir det husarrest för mig, Basta! Captain Morgan var värd det, haha..


Eftersom det ska vara fint väder och karln som inte gått på sem. ännu så planerar jag och och min lilla mamma en roadtrip to our old roots i Enköping, bodde där mina första år i livet. Lite mer privat strand och kul att komma iväg tillsammans vara vi <3



Av Isadora - 14 juli 2009 14:35


Halvdant väder och jag har passat på att sova ut även i dag. Ska snart i väg till tant doktor, skönt att ta tag i detta nu innan vardagen sparkar i gång. Jag hoppas på fint väder i morgon och att mina bästa barndomsvän känner sig lite kryare så vi kan sola och bada hos henne i morgon?


För övrigt blir det en väldigt lugn och skön dag i dag!


Kram!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards