Hessingen

Alla inlägg under juli 2009

Av Isadora - 7 juli 2009 19:49




 

 



Källa: www.vagabond.com



 

De här fina sandalerna har fått ett hem hos mig, kände att ett par sandaler i skinn slår högt i sommarvärmen jämförelsevis med mina i lack.




 




Av Isadora - 7 juli 2009 19:04


 Källa: www.crescent.se


(Min cykel påminner om denna här över).



 

I dag har jag försökt hålla mig sysselsatt för att skjuta bort eventuella negativa tankar. På morgonen hämta hela familjen hem min nya, fina cykel.

 Efter det åkte mamma och jag ut till Forum för att uträtta massa ärenden, mestadels jag dock. Sen nu efter fikat för någon timme sen fick jag tokryck och tyckte det var dags att riva ut och organisera pappas garderob som inte gjorts på åratal samt tvingade honom att slänga det mesta som han ändå inte använder. Jag förstår inte var jag fått all energi ifrån men skönt var det iaf!


Nu blir det lugna gatan här hemma!





 


Av Isadora - 6 juli 2009 11:59



Sommarfint från Gina Tricot.



Av Isadora - 6 juli 2009 11:21


Har varit lite frånvarande, mått dåligt de senaste dagarna och fick en akuttid hos husläkaren i dag på förmiddagen. Måtte det gå vägen nu så jag får komma rätt redan från början, det skulle verkligen underlätta avsevärt. I dag blir jag bara hemma, tar det lugnt och bara ta hand om mig själv. Se en film kanske?


Kram alla fina läsare!



Av Isadora - 3 juli 2009 22:02


Äntligen semester! Ändå skönt med regn vilket innebär att det är svalare och ingen är gladare än jag. Har jobbat flera veckor i 30 graders värme och det har verkligen tagit på krafterna. Nu ser jag fram emot att vara herre över min egen tid, bestämma själv vad jag vill göra. Vi införskaffa en cykel också, hoppas jag finner det jag söker.


Nu pedikyr i hemmets lugna vrå framför en film!






Av Isadora - 2 juli 2009 19:19


Jag har varit helt slut dagarna som varit, jobba och bara hem och sova praktiskt taget. Var och kikade in rean för någon dag sen, tandläkaren i går och var tvungen att tvätta lite i dag. Fötterna och benen värker, har gått så mycket denna vecka. Kroppen varm och trött.. Men i morgon är sista dagen innan semester!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards