Hessingen

Alla inlägg under juli 2009

Av Isadora - 23 juli 2009 14:17


Vi var uppe sent i natt för att vi ville så gärna få upp den första stommen med inredning och allt, sagt och gjort! Vi kom i säng vid två.. I dag är det andra stommen som gäller, eller killens garderob. Min är redan färdig så gott som utan skjutdörrarna för självklart skulle IKEA tabba sig och glömde en viktig sak som tillhörde dörrarna. Nästan så det är mer regal än undantag, som en tradition att IKEA ska glömt något, haha..


Senare tar vi cyklarna till några vänner för grillning!


**Tjing!**



Av Isadora - 23 juli 2009 13:56


Det är lite knepigt med bilderna, det fungerar inte som det brukar men jag antar att man får vara flexibel. I går var vi och cyklade runt och kollade på fina hus i närheten, hade picknick, matade fåglarna vid sjön och avslutade med minigolf. Det gick bättre än förväntat, när jag var yngre var jag ökänd för mitt häftiga humör och vågade mig inte tillbaka till minigolfbanan där jag bodde efter jag slagit med klubban i banan i värsta vredesutbrottet. I går var det bättre, blev bara lite lätt purken när det inte gick så bra.. 











Av Isadora - 22 juli 2009 13:04


Det har fortfarande inte löst sig med bilderna men vi får fixa det en annan dag då det vankas regn eller dylikt. I går var vi och såg Halvblodsprinsen, den var så där. Hände inte så mycket kändes det som, mer en "mellanfilm" som karln så fint kallade det. I dag får vi se vad som händer, bäst att passa på att göra något eftersom det ska regna kommande dagar.



Av Isadora - 21 juli 2009 13:40




Nu är det "livespackling" på gång! Har alltid velat prova, ser kul ut.. Men om jag känner mig själv rätt tröttnar jag väldigt fort men då får älsklingen ta vid igen. Sen ska vi väl försöka oss på att cykla till centrum för storhandlande. Det blev ingen doktor i dag, jag bokade om till efter semestern och det verkade gå bra. Få ta tag i allt det där när man är tillbaka i vardagen!


Ska försöka lägga upp lite bilder, datorn som jag sitter vid nu verkar inte vilja jobba med oss, snarare mot oss. Men jag återkommer för er som är otåliga!



Av Isadora - 20 juli 2009 21:32


 Tidigare i dag gick "flyttlasset" till killen, vi har fått lite gjort i lägenheten i dag. Mestadels storstädning som verkligen behövdes men hoppas vi får lite mer gjort i morgon. Jag ska även till doktorn under morgondagen samt försöka storhandla hem mat och dryck och avsluta kvällen med Harry Potter som den sanna Harry Potter-nörden jag är!


Cheers!

Av Isadora - 19 juli 2009 19:23




Av Isadora - 19 juli 2009 18:40



 





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards