Hessingen

Alla inlägg under februari 2009

Av Isadora - 4 februari 2009 16:21


Jag tror jag ledsnat på att blogga lite, det känns iaf inte som jag hinner för stunden och att posta något som inte är bra känns inte heller något bra.

Längtar efter ledighet, en vecka minst! Längtar efter värme men framför allt mera ljus! Det var så bra att bo i Kalifornien, det regnade nog bara 2 gånger under den tiden jag var där.. Måste tillbaka! Men först blir det ju NYC!



 





Nu måste jag skriva lite på mina uppgifter, gick bra att ha en liten grupp idag.



 



Av Isadora - 3 februari 2009 17:33


Lyser med min frånvaro.. Är ute på praktik, går upp klockan sex på mornarna för att komma hem helt slut för att sedan lägga sig tidigt. Det blir inte så mycket till liv inte. På lördag ska vi på dop, lillkillen ska döpas så det ska bli riktigt trevligt. Nu var det ett tag sen vi sist sågs, har varit så mycket med både lägenheter och hus och snart ska vi båda flytta men sen så kanske vi kan bättre oss?



Av Isadora - 1 februari 2009 13:41


Ny månad som tydligen ska bli kallare än någonsin! Vi får hoppas att det inte blir så. För övrigt känns det lite skönare när nu januari är avklarad, den här månaden har inte så många dagar så kanske går lite fortare?

Sista dagen på den här månaden fyller karln hela 30 år, inte illa! Annars händer det väl inte så mycket denna ytterligare vintriga månad. Lite plugg och mycket praktik, då brukar det gå fort! Sen är det inte långt kvar till våååren..






Lääängtar...





 

Av Isadora - 1 februari 2009 13:27




 


Söt myntbörs från Longchamp som även kan användas till annat!




 





 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards