Hessingen

Alla inlägg under februari 2009

Av Isadora - 23 februari 2009 18:39


Men det är nätt och jämt.. Har legat nedbäddad i hög feber hela helgen och har kunnat äta lite mat tack vare min bästa vän Herr Ipren. Jag som aldrig är sjuk, ännu mindre knaprar piller. Tror egentligen inte på sånt, vill att min kropp ska kännas frisk på riktigt annars finns det en risk att man går tillbaka till jobb och skola för tidigt bara för man är uppe i ett pillerrus som heter duga. Mailat min lärare om mitt läge, blir ingen fin examination inlämnad på onsdag. Ännu mindre en fin Isadora som kommer till skolan men så kan det vara. Ville bara säga att jag levde, nu åter till sängen.



Av Isadora - 21 februari 2009 16:37


Jag vaknade tidigt imorse i samma ställning som jag somnade i som för övrigt aldrig sker eftersom jag tumlar runt rätt mysket. Anyways, när jag vaknade kunde jag inte svälja, var hur tjock som helst i halsen och det kändes som jag blivit misshandlad hela natten! Vad hände? Hur kunde jag bli sjuk igen under så kort tid, jag som nästan aldrig är sjuk?

Jag är så glad för nu har jag under iprenrus orkat mig in i duschen och ut. Känner mig dock jättestressad över det faktum att jag förlorat en dag av skrivning, hjälp!



Av Isadora - 20 februari 2009 22:58




 


Behöver en svart kavaj i klassiskt snitt men vill inte ha modell oversize.

Funderar på denna från Lindex.



 





Källa: lindex





 

Av Isadora - 20 februari 2009 21:37




 



 Känner mig helt mör första veckan efter förkylningen jag hade dragit på mig förra veckan. Fredagen avslutades i hemmets lugna vrå med sushi, godis och film. Nu känner jag mig helt färdig så blir nog sänger för mig snart!



 

Natti natt




 



Av Isadora - 19 februari 2009 17:33


En snabbis till skolan idag för redovisning och diskussion så nu ingen mer skola för denna vecka, skönt! Efter skolan begav jag mig in till stan för att möta käraste Za, have missed her so! Vi gick och åt lite gott och jag köpte mig äntligen en yogamatta så nu ska det minsann hobbyyogas.

Gick ju på poweryoga på World Class förut så borde inte glömt så mycket?



Imorgon är det jobb, många som är sjuka nu så perfekt för mig som hoppar in som vikarie när det passar. Jag behöver ju alla pengar jag kan få!




Källa: stadium





Av Isadora - 19 februari 2009 17:09





 























 

Källa: kavaj, kilklack - Monki. Linne, shorts - Gina Tricot. Skärp - Topshop. Väska - blog.themavenreport.com



 




Av Isadora - 19 februari 2009 15:58




 



Ser inte så munter ut men ville visa mitt kap från Divided, 98:-.

Gratis för mig med bonuscheckar!







 


Av Isadora - 18 februari 2009 20:16




 


 


På promenad runt ön.



 









 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards