Hessingen

Alla inlägg under februari 2009

Av Isadora - 11 februari 2009 16:17




 

Mitt fokus ligger på Rihannas kropp i det här inlägget, det som sker i hennes liv låter jag vara osagt då jag inte känner personen i fråga och undviker att spekulera.



 



 





 


Jag kan nog räkna de kvinnor jag anser mig vara mest lik kroppsligt på en hand, Rihanna och Scarlett Johansson är väl de som ligger bäst till.

 Så skönt att se lite mer vämående ideal.






 


Källa: veckorevyn




 


Av Isadora - 11 februari 2009 16:09




Stora idoler på högstadiet, fortfarande lika bra!

Älskar Saras röst.. Lyssna och njut!








Av Isadora - 11 februari 2009 14:06



Nej nu är jag frisk, jag friskskriver mig själv för jag börjar ruttna bort här inne! Imorgon är det basgruppsdag som det så fint kallas, missade förra gången för jag var sjuk då också så nu ska jag komplettera. Ta upp ett aktuellt ämne för diskussion, har ett ess i rockärmen så känns skönt.

Sen praktik på fredag, bra vecka.. Väldigt lång och så.




 


 



Det här är mitt mål, så här bra ska jag må!




 




Av Isadora - 10 februari 2009 14:18





 

Lite ljus sprider sig i mitt mörker...



 








 

Av Isadora - 10 februari 2009 14:07


Känns som man aldrig blir frisk, jag måste bli det för jag kan inte vara hemma mer! Måste tillbaka till praktiken så jag inte missar fler dagar.. Så drygt när det blir utdraget, jag är van att vara sjuk endast någon dag här och där. Måste förska äta något med det är jag dåligt på när jag är sjuk, man har inte kraft men samtidigt blir det inte bättre om man inte får i sig något.. Jag förbannar den jävla körtelfebern jag hade för snart 7 år, en sjukdom som sätter sig på immunförsvaret. And nothing has been the same since. Med knutor på stämbanden, förstorade och svullnade halskörtlar vid förkylning samt att jag blir sjuk allt oftare än när jag var barn.



  Nu har jag spytt min galla för idag............





 

Av Isadora - 9 februari 2009 15:32


Jag har ett virus, min nya dator har ett virus.. Verkar inte gå min väg just nu, blir tokig när jag inte kan lyssna på avslappningsmusik när jag ligger på sängen och vilar. Att vara avslappnade är hela grejen om man ska vila och försöka bli frisk.. Idag har det varit så fint väder, självklart när jag är instängd och helt under isen.

Borde äta, orkar inte. Borde dricka, orkar inte. Orkar ingenting just nu..


Hej svejs





Av Isadora - 8 februari 2009 12:20





 



 





 Jag är med i Englas tävling om en weekendresa till valfri stad då det varit ett mål att komma iväg till NYC sen långt tillbaka! Både jag och min käraste har haft förhoppningar att få uppleva denna stad med allt vad det innebär. Pulsen, sevärdigheter, amerikas olika nationaliteter som får en att känna att allt är möjligt! Sen att staden erbjuder härlig shopping är bara en stor bonus enligt mig. När man nu står inför denna möjlighet att få denna resa finanserad av Airtours känns det som en ypperlig chans!


Att få komma iväg på vår första resa känns som en viktig ingrediens i vårt förhållande för att samla ny energi tillsammans då vi bara hinner ses en gång i veckan som det ser ut nu. Nu håller jag tummar och tår!






Lyx
Av Isadora - 8 februari 2009 11:22





 








 


Källa: Skopunkten




 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards