Hessingen

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Isadora - 27 december 2008 23:11






 



 







 











 









 





Av Isadora - 27 december 2008 13:51





 


Fina vänner växer inte på träd så därför vill jag uppmärksamma mina lite extra då jag inte allt för ofta har tid att ses så ofta som jag vill.





 

Sophie - Vi har känt varandra längst, du var tom och hälsade på mig på BB när jag var 1 dag gammal. You're stuck with me.. Vi kommer säkerligen sitta i varsin gungstol på hemmet och gagga precis som nu! Det finns inte tillräckligt med ord vad du betyder för mig.




 

Babyeve - Som den lillasyster du är för mig, växte upp med varandra och du såg upp till mig så som det är när man är yngre. Du känner mig bättre än jag känner mig själv ibland.. haha

Du finns alltid där fanns vi inte hörs på flera dagar, veckor även månader!




 


Zandra - Nyvunnen vän på äldre dar men minst lika fin som de andra! Du och jag är skrämmande lika och jag trodde aldrig jag skulle finna en likasinnad på äldre dar! Tack för ditt stöd <3




 


Challe - Min gamle roommate från SB, vi hörs inte så ofta  nuoch ses ännu mindre om det nu är möjligt? Nu bor du i samma land iaf så det känns tryggt att veta var du är.. Du kommer alltid vara vår free spiritual princess!



 


Linda - Vi ses inte så ofta längre, man börjar utvecklas åt olika håll men du gjorde gymnasietiden lite lättare och jag har mycket att tacka dig för. Lika skadad humor som jag och alltid ett leende på läpparna!




 


Shawna - Love you so much, miss you everyday and hope to see soon. Always in my heart <3




 


För att inte tala om alla andra jag lämnade efter mig i staterna men det är ett helt annat inlägg!


Love you all!






 









Av Isadora - 27 december 2008 13:04





 










 












Resultatet blev väl så där.. De smakar iaf gott!





 





Lyx
Av Isadora - 27 december 2008 12:16


Simning på schemat och upp i ottan, känns skönt, nu ska jag väl ändå kunna vända på dygnet? Sen måste jag få min A-uppsats färdig så jag kan åka förbi och träffa min kära barndomsvän som blev sjuk under självaste julafton och fick sitta på akutmottagningen istället för att äta sill och köttbullar som vi andra.. Snart är  det nyår så det skulle vara kul att hinna ses innan dess!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards