Hessingen

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Isadora - 6 december 2008 22:35





Källa: aftonbladet.se




 


Säga vad man vill men den bästa åkaren var trots allt Jesper i alla kategorier. Sen är det ju folket som röstar, människor som inte är så medvetna om vad som gäller inom konståkning. Men det är ju ett underhållningsprogram mer än konståkning så klart att Markus var den givande vinnaren. Inte enligt mig men folket.

Jag har aldrig gillat åkare som stressat igenom program och måste åka ikapp för att hinna göra kommande moment. Det måste vara ett fint flöde.. Och det hade Jesper från dag ett, det kan ingen ta ifrån honom. För att nämna en sak varför jag valde Jesper framför Markus! För att citera juryn "Jesper är ingen amatöråkare längre". Sant som det är sagt!


Produktionen ska få sig en känga! Det var riktigt dåligt filmat i olika vinklar när åkarna var i positioner som kräver vissa specifika vinklar så det får de verkligen bättra på om det blir en säsong till! Sen var det kanske lite väl mycket rök i sista åket, såg ju knappt vilka steg åkarna gjorde!








Av Isadora - 6 december 2008 13:12


Nu är jag rejält utvilad, har nog sovit i 12 timmar! Kanske lite väl men har ju varit lite krasslig och ändå varit i skolan, pluggat and so on..

Måste få lite gjort idag känner jag. Sen får vi se hur allt blir.

Saknar min bejbi.. Var länge sen vi sågs nu. Men han har fullt upp med sitt projekt (mycket därav att vi inte kunde åka till NYC nu i höst). Men snart kanske vi får till det med en lucka, mycket nu!


Skönt med helg iaf, inte ett understatement! 




Av Isadora - 6 december 2008 12:49





 

De här snyggingarna måste jag få tag på till våren, har ju ett par röda snarlika. Och de gillar jag hääär mycket!




 









 


Källa: lånad livingroom




 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards