Hessingen

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Isadora - 1 december 2008 17:27


Då jag är en planeringsmänniska och vill ha kotroll över det mesta i mitt liv brukar jag så smått börja köpa julklappar redan under hösten. Om man ändå är ute i butiker som jag så ofta är så spanar jag efter saker som jag vet skulle kunna passa vederbörande. Jag tycker det är mycket skönare att ha tid på sig, planera in i minsta detalj om man ska ha rim eller inte, fint inslagna mm. Sen kan man gå där i godan ro när alla andra jäktar runt och då är man rätt tacksam att man har det bakom sig. Men det viktigaste, att man inte köper något för köpandets skull utan något som verkligen personen ifråga vill ha och behöver, det måste nog vara ovärdeligt!  För det är ju så mycket bättre att lägga all sin energi på att ha kvaliétstid med sina nära och kära i slutändan<3



Av Isadora - 1 december 2008 16:54





 

                                              Spinn around..




 

Av Isadora - 1 december 2008 10:38


Idag är det skola och händer väl inte så mycket efter det mer än att jag måste läsa böcker som jag inte har hur nu det ska gå till? Får hoppas på att de kommit när jag kommer hem igen. Kanske ska hämta min legitimation som är färdig? Och slippa passet! Lika bra det så jag inte tappar bort det, kan ju vara bra om man ska ut och resa snart!

Nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni får en fin måndag trots igenmulet väder..


Cheers!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards