Hessingen

Alla inlägg under april 2008

Av Isadora - 16 april 2008 20:07


Kort föreläsning idag sen en tripp till stan för att uträtta massa ärenden. Tack vare min snälle karl så fick jag med mig hem 2 par jeans, hör och höpna! På rea och allt, det kallar jag fynd..

Har alltid haft sjukt svårt att hitta jeans i min smak men som framför allt sitter snyggt, inte det lättaste vill jag lova men nu återvände jag till butiken där jag alltid köpte jeans när jag  gick på högstadiet. Ville ge de en chans idag när de var så bra förr, nämligen Gul & Blå!

Mycket nöjd vill jag lova!

Sen var hubby förbi här för att kunna ses bara så för en stund i vårt hektiska schemalagda liv, det var mys!




Av Isadora - 15 april 2008 20:47


Jag är jättenöjd med min klocka som jag fick av karln i somras men jag försöker alltid vara så försiktig när jag har den på mig för jag är rädd att den ska gå sönder,  lite jobbigt då jag behöver en slit-o-släng klocka till vardags som jag inte är rädd om.


Hittade den här snarlika, söta Tritoni-ripoffen på Ellos hemsida för bara 199:- som hittat!



 



 


Bildkälla: ellos.se






 

Av Isadora - 15 april 2008 20:41



Hela jag fick tydligen inte vara med..




 



Ser ut som jag har sockor på fötterna men det är svarta tygskor!



Av Isadora - 15 april 2008 20:27


Idag gjorde jag någon glad, min lilla mamma för att vara exakt.


Jag är ingen person som springer fram till alla kändisar jag ser på stan för om jag ska vara ärlig så kryllar det av mer eller mindre kända människor i denna stad så känns inte som man blir så starstruck. Jag känner alltid om det vore jag så kanske man vill vara i fred ibland och bara kunna gå ut som en vanlig människa och det respektera jag väldigt mycket.


Men idag såg jag en av mammas stora idoler på väg hem och jag kunde inte låta bli och gå fram och fråga lite snällt om en autograf som jag också fick! Han var supertrevlig, trodde jag skulle få ett otrevligt nej.. Hans väninna även hon "kändis" (hatar det ordet) tyckte även jag skulle ta en bild och sagt och gjort. Det gjorde mammas dag tror jag! Och även hans dag som hans så fint sa, vad gör man inte för sina fans!



Av Isadora - 14 april 2008 18:59



Mina tankar går just nu till en viss person som jag håller av så mycket, finns inga ord som kan få det att kännas lättare mer än att jag är här för dig och det vet du.


<3




Av Isadora - 14 april 2008 18:14


Först barnen i Arboga, hörde när morfar till barnen pratade på radio. Hur de skulle göra sig redo när hans dotter vaknade och frågade efter barnen.. Det var så hemskt att höra. Det blir ju mer levande när man hör någon berätta, att människan med denna röst lider och man lider med dem. Eller igår när man fick se en av poliserna prata om det hemska som hänt Engla, hur hans underläpp darrade på en vuxen karl då vet man att något inte är okej. Det bara skriker hur fel det är!


Hur ska man kunna skydda sina barn? Hur ska man kunna se vilka som är onda? Om man inte själv som vuxen kan se vilka som är av fel sort hur ska vi då lära våra barn?



Sådana här hemska händelser väcker oftats fler frågor än svar..

 

Bildkälla: art.com



Av Isadora - 14 april 2008 17:54



Tröttare än tröttast






svart, blått, vitt




 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards