Hessingen

Alla inlägg under april 2008

Av Isadora - 14 april 2008 17:49


Idag har jag världens träningsvärk, visste inte att yogan kunde ta så här mycket! Har det aldrig gjort tidigare iaf.. Har varit skönt när man gått därifrån för att kroppen fått röra på sig men inte träningsvärk.

Kändes att det var måndag, trött idag och kändes som det var en lång dag i skolan också. Mycket korvstoppning.

När jag kom hem hade jag picknick på golvet hos mamma och pappa, solen sken in och det såg så varmt ut ute men skenet bedrar ju så här års!




Av Isadora - 13 april 2008 22:41



Jag längtar så efter att få vara ledig, lata dagar i solen men det känns rätt avlägset just nu..


Tänk sol och värme, doften av nyklippt gräs och måsar som skriker.

Eller en äkta svensk sommarkväll, ljummen och fortfarande ljust ute med svalor som flyger lågt och syrsorna som låter i buskar och snår...






IV beach i Santa Barbara på bilden dock




 


Av Isadora - 13 april 2008 16:58


Vilket skitväder det är här i huvudstaden idag då! Men det fick mig att vakna tidigare när jag var iväg till träningen.. Fick inte sova något vidare i natt heller. Karln på ena sidan snarka men inte lika högt som donnan på den andra! haha så kan det vara..

Nu är det tvätt på schemat och städning, roligare kan man ju ha men kan vara skönt att röja undan allt tråkigt så man kan koncentrera sig på studierna i veckan.


Tjipp



Av Isadora - 12 april 2008 22:12



kjolen tog slut på hemsidan hittade jag denna då jag var ute på nätet och kikade runt på diverse bloggar.

Nu ska jag bara ha en klänning i rött också.



 




 


källa: forever21




 

Av Isadora - 12 april 2008 16:48


Inget spännade har hänt idag, bara jobb i butiken och sen promenad med Foxxan. Blir en lugn kväll och om jag orkar med mig själv tänkte jag ha SPA-dag och bara njuta!


Hoppas ni alla får en fin helg!





Av Isadora - 11 april 2008 21:05



Vissa har det medfött, denna gosse har det som det så fint kallas för.

Även bättre än orginalet If you ask me!





 










Av Isadora - 11 april 2008 19:21


Slut som artist idag, först skola tidigare idag som jag knappt orkade upp till för min förbannade hjärtklappning inte vill ge sig om nätterna! När ska jag få sova?

Anyways.. Sen blev det jobb efter det också, jag är nog världens snällaste när jag står där. Tar kunder även fast jag stängt för mer än en halvtimme tidigare men jag försöker tänka så här, att det kunde varit jag och jag hade varit så innerligt tacksam om någon behandlat mig så väl och finns det något bättre att göra någon glad?




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards