Hessingen

Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Isadora - 12 juli 2007 22:05



Hade hoppats på en annan dagens men icke, vädret ville sig inte.

Gick iväg imorse vid sju-tiden då det tydligen redan då var +28C, det var det stod på termometern o då kan man ju ana att dom kommer bli hett, hett! Så jag trippar iväg i min nyinköpta svarta, vippiga kjol + grå topp med hello kitty-tryck utan något mer, bad mistake säger jag bara!

Tur att man blev upphämtad av kära mamma i regnovädret så det här åkte på istället;



 




Av Isadora - 12 juli 2007 21:38



Bild: svd.se



Sitter o kikar på Bounce, ryser i hela kroppen o minns tillbaka när vi såg dom live på Skansen för en herrans massa år sen. Jag var hooked redan då, I love hiphop! Helt sjuk vad man kan göra med sin kropp! Och dom visar att man kan dansa street till klassiskt, den du! En av snubbarna bor faktiskt rätt nära mig o det händer att vi åker samma buss ibland, kanske borde berätta hur grymma jag tycker dom är.. Tål att tänkas på.


Precis avnjutit en god middag, själv dock då älskling är på Metallica med grabbarna, fick han i födelsedagspresent i vintras så han är nog glad den rackaren! Jag ska lassa i mig massa glass o jordgubbar, för det är jag värd!

Sen ska det bli skönt att sova på nya kuddar som jag köpt idag, hoppas dom är som mina underbara hemma. Och så mysigt med nya lakan.. längtar redan! Men ska nog försöka hålla mig uppe lite till..

Av Isadora - 12 juli 2007 13:41


Jag kom in på mitt förstahandsval!

Känns helt otroligt.. Nu gäller det bara att hålla tummarna för andra beskedet också, som kommer runt den 9-10 augusti!


Av Isadora - 12 juli 2007 11:27




Låt dig inspireras!









I detta fall av denna söta tös som fångades av StockholmStreetstyle.


I know I will..







Av Isadora - 12 juli 2007 11:15

Så trött, så trött.. Gick upp halv sju imorse för att åka till doktorn, på två ställen. Gäsp*

Sov för övrigt bara fyra timmar i natt så är inte direkt på alerten idag!

Kom precis hem till mamma o tur var väl det för jag hade bara kjol o topp på mig o nu är det igenmulet o står som spön i backen. Mamma tittade på mig med utforskande blick o säger "tror du att det är sommar eller??" Varpå jag säger "men det är ju sommar, eller det ska vara det iaf".

Orkar inte med mer regn nu, vill ha sol på min semester! Tur att det bara är första veckan.. Nu ska vi fika, blir nog varm choklad för mig, fryyyser så! Och det är i juli, skam är vad det är..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards