Hessingen

Alla inlägg under juni 2010

Av Isadora - 16 juni 2010 21:04



Jag älskar verkligen det här linnet från h&m för endast 49, 50:-, som hittat! Lite Wang-inspirerat och i 100% bomull!




  




Ett tips är att kika efter det i butik då det finns i fler färger än de som finns på nätet!






Källa: www.hm.com






Av Isadora - 16 juni 2010 21:02


Jag är så trött, så trött, det blir en tidig kväll för mig! Jag har jobbat hela dagen och det kändes väldigt bra, lite speciellt så där när ens "gamla" chef gått ihop med en annan tjej och bossar över fler stugor. Sov dock inte så mycket i natt så ska bli skönt med en tidig kväll, nu är det jag som hoppar in i duschen!



Av Isadora - 15 juni 2010 12:40


For keeps??


  



Av Isadora - 15 juni 2010 12:36


Då det inte blev något jobb igår ägnade jag förmiddagen till att bara vara, läsa ur en av alla böcker jag köpt, finns det något bättre än att njutningsläsa? I think not.. slippa studielitteratur för ett tag och ingen är gladare än jag! Sen på eftermiddagen begav jag mig till killen för middag och mys. Det blev inget jobb idag heller så jag kan passa på att ta det lugnt även idag och fixa lite hemma för imorgon och på torsdag ska jag jobba!



Av Isadora - 13 juni 2010 16:12


  


Jag har många böcker att välja mellan..


Jag ser helt galen ut härunder men blir lätt så när jag är trött men försöker att se pigg ut.. haha, illa! Trist väder ute, jag passar på att tvätta sen tänkte jag lägga mig och läsa en bok. Tänkte också passa på att kika in resor, vill åka iväg på äventyr! Skönt med söndag, jag har sovit 20h på två dygn så när känner jag mig redo inför en arbetsvecka! Dock en kort sådan då jag inte jobbar på fredag men de andra dagarna hoppas jag de ringer mig?


Kramar!

 

Av Isadora - 12 juni 2010 21:43




      

Av Isadora - 12 juni 2010 21:40


Idag har jag varit på studentmottagning hos en annan lillkusin, hur trevligt som helst att träffa alla och babbla en massa! Inte varje dag och det är inte fy skam heller.. Jag hoppas verkligen vi kan slå slag i saken och försöka se till att träffas lite mer nu! Det kan bli en väldigt bra sommar om inte annat! Nu blir det lugna gatan här hemma.. har ont i ryggen, jävla muskel eller nerv som ligger i kläm, har nu haft det i en vecka! Längtar som bara den till massage nästa vecka..


Kram


Av Isadora - 11 juni 2010 21:33



  


Det gick inte att logga in här igår men jag har trots att haft fullt upp att jobba och sen har jag bara däckat när jag väl kommit hem. Jag kom i alla fall i väg på en liten shoppingtripp igår efter avslutningen med barnen, lite så där nödvändigt ont! Nu blir det fredagsmys för hela slanten här hemma..



Kram


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards