Hessingen

Alla inlägg under april 2010

Av Isadora - 13 april 2010 18:12


Efter skolan och diverse ärenden så satte jag i gång med att göra balkongen vårfin! Duken på bordet kanske kommer upp igen efter tvätt, den som lever får se!



Redo för balkonghäng!


  

Av Isadora - 12 april 2010 17:32



  

Vilken underbar dag det varit i dag! Det som inte ens skulle bli fint väder i huvudstaden i dag visade sig från sin bästa sida! Först var det skola för mig på förmiddagen, tät följt av en promenad hem. Väl hemma njöt jag och lilla mamma i solen för att sedan sätta i gång med en massa, vi plockade fram alla utemöbler, sopade och räfsade och jag hann även plantera lite blommor på brorsans balkong och plugga! Inte illa.. gäller att vara effektiv! I morgon är det vår balkong som ska få sig en ansiktslyftning så blir det hur skönt som helst att sitta där sen.



Av Isadora - 11 april 2010 17:14


Den här fina skinnjacka har fått flytta hem till mig, med 40% rabatt blev det även lite billigare och sånt tackar man ju inte nej till! Ordinariepris - 999:-



  


Har länge varit på jakt efter en lite tajtare mer följsam skinnjacka än den jag redan har, den fungerar mer när det är kallare med en stor stickad töja under. Denna ovan vill jag använda mer som en kofta, bara slänga över när man har något tunnare som en klänning som modellen har.


Skinnet är väldigt följsamt och mjuk, dock är modellen på jackan lite vid eller så är det bara för jag har väldigt smal midja som det blir så? För övrigt är jag väldigt nöjd med alla fina detaljer som jag tycker gör hela jackan!


 

Bildkälla: www.ellos.se



Av Isadora - 11 april 2010 12:33




Snart är det dags att vädra denna kavaj som jag gjorde om för några år sen!


  











Dessa bilder påminde mig om detta faktum!




 








  






Bildkälla: privat, http://stockholmstreetstyle.feber.se & http://thesartorialist.blogspot.com

Av Isadora - 10 april 2010 20:25


Det gick bättre än vad jag hade vågat tro i dag! Vet egentligen inte vad jag trodde men det var kul att ses igen och jag undrar nästan varför vi inte gjort slag i saken tidigare? Nu känns det lugnt och skönt på den fronten..

Det blir även en lugn kväll, igen, här hemma! Dusch och sen en lugn kväll framför tvn.


Kram

Av Isadora - 10 april 2010 13:40



Måste tipsa om detta fina fodral från Garden Collection som finns hos h&m!

Dålig bild.. sorry.



  


Av Isadora - 10 april 2010 13:31


I dag ska jag träffa en person som jag inte träffat på länge, för att prata och reda ut saker from the past.. Kan ju vara bra. Själv peppar jag med musik som gör mig på bra humör för att ta udden av allvaret. Resten av helgen är planerna att bara plugga, har ett litteraturseminarium nästa vecka så måste förbereda inför det. Men vädret utanför fönstret är ju inte så lockande så känns inte så betungande trots allt.


Av Isadora - 9 april 2010 20:31


I dag har jag sprungit på stan hela dagen tätt följt efter välbehövligt besök hos frisören! Nu går jag mot ljusare nyanser, kanske lägger i lite fler ljusa slingor innan min frisör försvinner bort på mammaledighet, får se..

Hittade en del fint, mest baskläder på stan och en och annan shönhetsprodukt som jag behövde fylla på. Nu blir det lugnt här hemma, har sovit dåligt två nätter i rad nu och det känns i både kropp och knopp!


Simma lugnt!

Kram..


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards