Hessingen

Alla inlägg under april 2010

Av Isadora - 20 april 2010 21:28


Jag lyckades inte somna förän sent även i natt, riktigt frustrerande! Var dock i skolan på eftermiddagen och åkte sen på behandling efteråt vilket känns väldigt skönt så här i efterhand. I morgon är jag ledig som tur var, jobbet har jag inte hört något i från så kanske får sova ut då? Nej nu är det jag som slappar framför en bra serie!


Later folks!

Av Isadora - 19 april 2010 20:38




Det här fina halsbandet från h&m måste jag ta mig en närmare titt på!




  



Av Isadora - 19 april 2010 20:31


Jag har sovit så dåligt de senaste nätterna att jag nästan är orolig inför att gå och lägga mig i kväll, jag ska nämligen befinna mig i skolan redan kl 9:00 vilket är tidigt för en sådan som jag! Vi ska även befinna oss där hela dagen, vilket även det är högst ovanligt.. Typiskt, hoppas jag kommer upp i tid!


I dag har i alla fall varit en bra dag, kvalitetstid med nära och kära som får en att må bra och lite sol på det! Nej nu ska jag göra mig i ordning inför i morgon..


Kram

Av Isadora - 18 april 2010 17:40



Grattis min pingla, hoppas du haft en fin dag!


  


 

Finaste vännen förra året!




Av Isadora - 18 april 2010 17:27


 

Det tog några timmar att somna även i natt men förhoppningsvis är jag på god väg att vända tillbaka på dygnet, har ju skola på tisdag. Jag skulle behöva jobba i morgon men det beror på hur natten kommer att se ut.. Jag hoppas på det bästa såklart. Jag ska nu försöka plugga lite innan middagen.


Kram

Av Isadora - 17 april 2010 18:39



Tidigare i veckan dammade jag av min trotjänare från förra sommaren, bästa köpet!

Nu när de har sopat bort all sand på ön är det bara att tuta och köra.. Nu blir det jag som tar cykeln till Coop och köper godis!


  


Av Isadora - 17 april 2010 17:09


Det här linne från GT tyckte jag var lite skön attityd på, måste kollas in!


Av Isadora - 17 april 2010 15:57


Då natten inte innehållit så mycket sömn, somnade inte förän 8:00 på morgonen, så blir det inget baluns i kväll. Riktigt tråkigt men det känns som man inte kan göra något i nuläget. Jag hade nog inte varit någon vidare rolig prick att umgås med om jag följt med.. Så nu får man helt enkelt se fram emot nästa gång vi ses! Hoppas du får en fin kväll!!

 

Lugna gatan här hemma i dag, kram!!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards