Hessingen

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Isadora - 9 mars 2008 23:06



 


Leta fram ett par favoriter som tyvärr är svåra att gå i för mig som inte är så fasligt van vid klackar, väldigt fina dock och får mig att längta till sommaren!





So last year typ men sen köpte jag ju de när jag bodde i SB för snart 3 år sen!





 


Av Isadora - 9 mars 2008 16:32



Det känns inte som mitt hår har växt så där jättemycket på ett år, inte så mycket som man vill när man går och väntar på att det ska växa ut igen..



Men det får jag nog erkänna att det har gjort, denna bild är från förra vintern! Ser ut som en tant.. Tur att man inte insåg det då för då hade varit jobbigt! haha 



Av Isadora - 9 mars 2008 14:36


Igår gjorde min karl en fin gest, något som jag vet inte var lätt för honom! Inte fina gesten i sig för jag är rätt bortskämd med sånt om jag ska vara ärlig. Det som var det svåra för honom var att välja ut strumpbyxor till mig på alldeles egen hand, som att ta ner månen, ett näst intill omöjligt uppdrag.




" Ska de gå enda upp eller bara till knäna?"


" Nej inte till knäna för då är det knästrumpor."


"Vilken storlek då? Finns ju så många!" Lätt panik i rösten..


 Stackarn, det var nog inte lätt..




Lot's of love <3



9/3

Av Isadora - 9 mars 2008 14:35



Strike a pose i mina träningskläder!

Jag har varit på yoga..




 





 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards