Hessingen

Alla inlägg under mars 2008

Av Isadora - 31 mars 2008 15:06



Det här är verkligen bra nyheter!

Speciellt för mig som har vänner som jag saknar oerhört där borta på andra sidan Atlanten..

 100 kronor är ju ingenting! Får bara hoppas på att det kommer att gälla västkusten också, skulle vara så kul om man kunde komma varandra lite närmare.. 




 






 

memories..





 

Av Isadora - 31 mars 2008 12:21


Nehe, det var ingen som var sugen att tävla.. Då behåller jag priset för mig själv :]

Anyways, idag är det sista dagen innan tentan och jag ska läsa på lite mer men känns som om man inte vill läsa på för mycket för då blir man förvirrad och tror inte att man kan något när det egentligen sitter, om ni förstår?

Sen tänkte jag bege mig ut i det fina vädret, lite träning måste man ju få när yogan inte blev av igår!



Av Isadora - 30 mars 2008 14:09


Det blev ingen träning i form av yoga idag, var helt slut när jag vaknade och har inte fått så mycket sömn de senaste dagarna då jag stressat över tentan. Så det var välbehövligt att få sova ut! Karln är på första fotbollsmatchen för i år, viva la AIK eller något sånt..

Själv ska jag ta mig ut till ett shoppingcentrum och leta vidare efter en grej med lilla mamsen idag sen plugga som en gnu!


By the way, var nog inge här i karlns område som släckte igår! Skamligt.. jaja, vi gjorde iaf vårt så vi slipper skämmas för framtida barn. Att det var deras framtida värld vi ville trygga!



Av Isadora - 29 mars 2008 12:09




 



Kommer du släcka dina lampor ikväll?


Man kan göra något så litet för något så stort och avgörande för vår egen framtid! Jag kommer ju självklart vilja dra mitt står till stacken då jag studerar geografi och detta är ett ämne vi berör dagligen i skolan!





 






 


Bildkälla: aftonbladet.se





 


 


Av Isadora - 29 mars 2008 12:02



Snart är det sommar! Inte riktigt än, dock ska vi ändra till sommartid natten till imorgon!

En timma fram alltså..








 



Källa: linkoping.se







 


Av Isadora - 28 mars 2008 20:11


Jag har gått och nynnat på en och samma låt i flera veckor men visste inte namnet på varken låten eller artisten, riktigt störande då jag uppenbarligen tyckte om den så mycket att den satt kvar i flera veckor..


Men så idag föll poletten nu, här är resultatet;





Av Isadora - 28 mars 2008 19:40




 

 



Idag sprang jag på en fin kavaj i marinblått på Myrorna, hade denna bild i huvudet så blev jätteglad över mitt fynd!

Nu ska jag bara hitta guldknapparna som jag har någonstans i gömmorna..





 



Källa: fashiontoast





 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards