Hessingen

Alla inlägg under augusti 2008

Av Isadora - 23 augusti 2008 19:12


Idag vågade jag mig på att åka in till stan med minsta storebror, han behövde smakråd och verkade tycka det var skönt att ha mig med. Hittade en del fint, på h&m såklart! Var annars.. Superaffär!

Men jag kikade mest efter skor men verkar inte som butikerna fått in så mycket skor så får helt enkelt vänta. Men jeans köpte jag här om dagen, innan jag blev sjuk.. Bilder kommer.


Skulle egentligen varit på kräftskiva nu men vågade inte riskera att bli sjuk igen, ingen bra att festa det första man gör. Skolan på måndag också!



Av Isadora - 22 augusti 2008 22:20



Kappan till höger är redan på väg hem till mig  men fastnade lite för dessa skor också, snygga!




Kika in för mer inspiration, H&M Magazine!




 


Källa: hm.com/se



Av Isadora - 22 augusti 2008 22:02



De här skorna är väldigt lockande men då klacken är för hög för mig är jag på jakt efter ett par snarlika men med lägre klack, så hojta gärna till om ni har några tips!

Källa: hm.com/se



Av Isadora - 22 augusti 2008 20:57


Nu har jag äntligen släpat mig upp ur sängen, har legat helt däckad sen torsdagskväll utan de gånger jag tvingat mig upp. Blir ju helt galen av att bara ligga rakt upp och ner!

Ikväll har jag tom orkat duscha så det måste vara på rätt väg iaf, det har jag nog hälsokosten att tacka för!

 Bädda rent och vädra bort allt det sjuka är ett måste för mig så fort jag orkat, så ska bädda rent för att sen se på film.. Spännande än så blir det inte för mig ikväll!


Tjing



Av Isadora - 22 augusti 2008 20:55


Kvällsmys..









Av Isadora - 21 augusti 2008 13:53


Inte så fit for fight idag men ska peta i mig vitaminer och hälsokost så jag står på benen och kanske tom kan rocka till helgen! Have to..

Känns som det är sista dagarna ute på grönbetet innan allvaret sätter igång och för att inte har för mycket ångest så tänkte jag dämpa det med saker som jag älskar att göra, nämligen vara med mina vänner, pojkvännen och bara ha det bra!




Av Isadora - 21 augusti 2008 13:12


Jag kommer aldrig glömma när en pappas oroande ord när han såg att sönerna lekte mamma, pappa, barn med tjejerna i dockvrån.


Men en sak ska man ha i tanken;

"Barn gör som vi gör, inte som vi säger". Vilket betyder att när de ser pappa köra vagnen, blir hämtade av pappa på förskolan osv.

Då vill de också vara sådana män i leken.. Era söner kommer inte bli för flickiga, som vissa fäder är oroliga över och också i detta fall.

Man måste alltid tänka ett steg längre.. En fadersgestalt att te sig på många olika sätt!





Av Isadora - 20 augusti 2008 21:33



Så här ser trycket ut på min höstsjal som jag köpte på Indiska idag, kommer bli så fin till svart kappa!







Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards