Hessingen

Alla inlägg under juli 2008

Av Isadora - 27 juli 2008 13:39


Bad och sol idag också! Vi var på Kärsön igår och återvänder idag också, spela fotboll, volleyboll och bara hänger. Bada måste vi göra idag också för annars smälter man ju bort som värsta isglassen! Idag är min Za ledig från jobbet så hon ska också joina, henne jag träffa igår.. Så härlig!



Av Isadora - 27 juli 2008 02:07


Ingen uppdatering idag för jag var ute och levde mitt liv!

Helt underbart, sol och bad på förmiddagen och mötte upp en underbar vän på en uteservering inne i stan.. Vilket väder sen, promenerade genom stan för bara någon timme sen i endast klänning, det är grejer det!


Natti natt









Av Isadora - 25 juli 2008 19:05


Klickade hem denna kofta från h&ms rea online, superfin i blått och i silke som jag gillar!

Hoppas den är fin på för då är det verkligen ett fynd.

Planerar att satsa på fler långkoftor i höst, finns inget bättre.. Skorna ska jag förhoppningsvis kunna fynda någon annanstans!





Källor: hm.com/se & google.se



Av Isadora - 25 juli 2008 13:14


Idag blir det stranden igen, men det verkar dra ut på tiden en aning för karln som ska köra verkar sova riktigt länge.. hm. Det som är en sådan fin dag idag!

Jag sov dock inte heller någon bra så fick iaf sova ut idag men så fort jag vaknar vill jag ju åka till stranden, som ett litet barn. haha 

Mycket av semestern och sommarlov, har väl båda antar jag, är redan förbrukad och ändå har vi inte kommit iväg till landet. Men hoppas på imorgon, då är mina söta föräldrar där också!



Av Isadora - 24 juli 2008 18:37


Idag har vi varit på stranden hela dagen och lekt och badat i solen!

Hur skönt som helst, nu känns det verkligen att det är sommar..

Grilltime igen, ska bara fixa mig för kvällen. 



 


 Så här kunde det se ut hos oss där vi låg..



Av Isadora - 23 juli 2008 23:20



En sen dagens hos karln...



 



Av Isadora - 23 juli 2008 18:28



Härliga hallon som vi plockade hos grannen där svärfar bor, goda!



 



 Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen och göra mig ordning och cykla över till några vänner och grilla!

Tjingeling!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards