Hessingen

Alla inlägg under juli 2008

Av Isadora - 23 juli 2008 12:25


Idag är vi nog allt lite trötta här hemma, alla de vi var ute med ligger nog också hemma idag och tar det lugnt.. Synd på en sådan fin dag men vi kanske ger oss ut senare om någon timme?

Det ska ju vara fint hela veckan så det är ju super!

Kan posta lite bilder senare från igår, blev ganska många..



Av Isadora - 22 juli 2008 12:40



Nu ska jag snart dra iväg till karlns lägenhet, fixa mig i ordning inför kvällen då det är kryss! Kommer nog bli bra, solen strålar ner på mig här där jag sitter..

Ska bara få in mina räkningar på auto  och laddar på ny musik på ipoden.



Av Isadora - 22 juli 2008 12:10


Jag har gjort en lista över höstens inköp och ska försöka hålla mig till de så det inte blir massa onödiga impulsköp, jag sparar nämligen till en underbar upplevelse.. Mer om det senare när jag verkligen tror att det kommer genomföras!



 


Lista


Underkläder

Svarta jeans

Mörkblå jeans

Strumpbyxor och tights

Höstjacka med luva

Marinblå duffel med luva

Långa koftor med och utan luva

Svarta stövlar utan klack

Myskläder

Finstickad kort tunika med 3/4-ärm

Varma skor/stövlar





Av Isadora - 21 juli 2008 19:06




Av Isadora - 21 juli 2008 18:59


Nu är jag hemma på ön, åkt runt och shoppat med min lilla mamma, ätit mammas mat och nu sitter jag nere hos mig.. Känns lite konstigt, var länge sen jag var här nu.. Ska se film sen och sova gott i min egen säng.


Imorgon är det räkkryssning med M/S Vindhem och vi är riktigt stort gäng också, 22 pers! Kommer nog bli riktigt lyckat, skulle ju bli fint väder igen lägligt tills dess!



 




Sommar!







Av Isadora - 20 juli 2008 18:22


Ser lite sur ut men klurigt att få med allt på bild så blir en koncentrerad min..


 


Min sköna silkeskofta, ett bra köp!



Av Isadora - 20 juli 2008 17:28


Mysdag med tacos idag, det skulle ju bli regn med det uteblev.. Men en dag när det är lugnt behövs ändå.

Vi hade trevligt igår när vi väl kom in, bussen kom aldrig så missa tåget..

Kul att se mina vänner igen, var ett tag sen. Ska hem en vända till min lilla mamma imorgon, ska bli skönt att se henne!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards