Hessingen

Direktlänk till inlägg 25 maj 2007

Funderingar angående Hanna Fridéns inlägg

Av Isadora - 25 maj 2007 22:14


Vilket jag för övrigt tycker är riktigt bra, huvudet på spiken.


Inlägg



Jag gör nog smygreklam för dom företag vars produkter jag gillar men inte för att dom skickar mig produkter gratis utan för jag varit deras kund länge, är nöjd och därav handlar återigen, säger väl sig själv?

Jag har ingen reklam på min blogg för jag tycker det ser rörigt ut och för I couldn't care less om att tjäna pengar på min blogg, det här är inte mitt liv utan ett tidsfördriv. Och visst blir man inspirerad av andra bloggar, det var så jag fick ändan ur vagnen till slut och startade en själv men det var nog mest pga min resedagbok jag hade när jag bodde i USA förut och kände att det var ett bra sätt att kommunicera. Folk för övrigt inpirerar mig mycket i olika saker, att våga stå ut, våga vara annorlunda, för man har bara ett liv. Men jag gillar verkligen inte när någon tycker att folk är härmapor, precis som barn på dagis, men jag säger som jag gör till barn att när någon tar efter en så ska man inte ta det negativt utan ta det som smicker att någon blir inspirerad till den milda grad att dom gör något liknande själva, tänk att få vara en sån människa som får influera en annans liv så!


 
 
Hanna Fridén

Hanna Fridén

26 maj 2007 05:24

Gör gärna reklam för det du gillar, det är bra! :) Men fall aldrig för trenden att du "måste" skriva om något på grund av "gratisfördelarna", för det är där det går åt helvete. Fint inlägg!

http://frankincense.blogg.se

 
Ingen bild

Isadora

26 maj 2007 11:31

Håller med dig, är nog alldeles för vanligt precis som du säger.
Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards