Hessingen

Direktlänk till inlägg 6 maj 2007

Speciella Bella?

Av Isadora - 6 maj 2007 13:35

Jag måste vara världens speciella människa när det kommer till att sola och träna. Hatar att pressa, tycker det är skönare att bara vara ute i solen och få en bränna gratis. Blir så rastlös att bara ligga där.. Undrar vad för kul som ska hända härnäst ungefär. När jag var i 12-årsåldern var jag tom inomhus på somrarna då det var för jobbigt att vara ute med min ljusa hy. Som tur var har det blvivit bättre sen dess men lite av min noll tolerans gentemot solen verkar finnas kvar..

Träningen likaså, hatar att träna bara för man borde göra det. För att alla andra hurtbullar gör det och är duktiga.. usch! När var yngre hade jag konståkningen bara för att jag älskade att åka skridskor, kunde inte leva utan det! Det var verkligen mitt rätta element, med skridskor på och med isen under mina fötter var jag graciös som värsta ballerinan. Det är mindre än vad man kan säga om mig annars, världens klumpeduns minst sagt..

Då åkte man bara för man tyckte det var kul och fick träningen på köpet, vilket man inte tänkte på för stunden men så var det ju.. Annat var det förr!



 


Bild: google.se



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards