Hessingen

Direktlänk till inlägg 27 april 2007

Fredagsshopping ingen bra idé

Av Isadora - 27 april 2007 19:59

Idag var andra dagen denna månad som jag kunde gå med bara ben, härligt då det bara är april ännu! Men vad jag förstår så kommer det inte hålla i sig dom kommande dagarna men vad gör det när man får vara ute och jobbar när det väl är soligt.. Måste nog vara ärlig, jag har nog fått lite för mycket av det goda, fick solsting igår och var tvungen att sova två timmar när jag väl kom hem, den huvudvärken var inte att leka med! Jag som inte får huvudvärk så ofta heller..


Efter jobbet hade jag planerat en shoppingrunda på stan men dåligt val, var så mycket folk så jag höll på att svimma! Det var varmt, nästan ingen luft i butikerna. Folk var som galna, slet och drog som värsta rean och struntade blankt i om något hamnade på golvet. Kände medlidande med personalen som jobbade röven av sig för att försöka tillgodose alla våras behov, inte lätt! Vad lite pengar påverkar människor egentligen, märkligt fenomen.. :)


Nu är Foxxan tillbaka hos mig också, trevligt värre vi ska mysa och ha så roligt denna helg. Vi ska vara hos min älskling också, det gillar hon då hon får springa fritt ute. Egentligen är ju det som är det ultimata när man har hund men vad gör man..

 
 
Ingen bild

Sophie

27 april 2007 20:47

Ja, jag önskar att vi hade en trädgård där Mollsan kunde springa fritt.. men det kommer väl antar jag :)
När vill du ses imorn? Runt ett-tiden kanske? Molly har fortfarande inte blivit av med de små äckliga krypen helt, stackarn, så hon får stanna hemma...Puss

 
Ingen bild

Isabelle

27 april 2007 22:10

men vad synd, vi som hade sett fram emot en skön hunddejt imorgon men lika bra kanske hälsan går ju före!
Klockan ett blir väl bra? kan höras mer imorgon, puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards