Hessingen

Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Vill ha fredag!

Av Isadora - 18 april 2007 17:11

Don't mess with me...


Usch, dagen började inte så bra för mig idag. Då jag kom för sent till jobbet igår var jag fast besluten att det inte skulle hända igen men det jag inte visste var att det skulle bli stop i tvärbanan åt det hållet jag skulle såklart. Plus att det ösregnade och jag hade bara tagit en tygjacka, tack tack.. Plus jobbig man som skulle stöta på mig så där i morgonrusningen, blä nej tack! Sånt trams har jag verkligen inte tid med, leave me alone. En ring på fingret hade varit bra till hands då men tvivlar iofs om det hade hindrat hans framfart.. Han var rätt påstridig av sig, orkar inte sånt, jag är upptagen ville jag skrika i hans ansikte. Men behärskade mig och var som vanligt trevlig. Tur för honom att mitt tålamod inte var slut by then..

När jag väl kom till jobbet en halvtimme sen var det rörigt som tidigare dagar, inte lätt när det bara är vikarier. Men vi lyckades komma igenom denna dag med!


Nu har jag iaf fått det lite finare hemma, dammtorkat och dammsugit vilket verkligen var behövligt. Hatar att damma så jag låter det gå alldeles för långt emellan, skäms på mig! Men jag är väl inte den enda?

Idag kommer älskling till mig, inte alltför vanligt så här i veckan men då får jag extra energi vilket behövs imorgon på jobbet! Plus att jag får skjuts imorgon också, då kommer jag garanterat inte för sent iaf.. Tur det.




bild svt.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards