Hessingen

Direktlänk till inlägg 9 april 2007

Sista dagen i frihet minst sagt!

Av Isadora - 9 april 2007 11:45

Jag vill inte ha snö, bra att man har vinterkläderna kvar på jobbet iaf!
Nu sitter jag här i min ensamhet, nästan, har ju Foxy som håller mig sällskap men hon snarkar mest i sin lilla väska här brevid. Gräsänka som pappa så fint kallade det! Älsklingen är på fotbollsmatch med grabbarna grus, är inte så avundsjuk dock. Stå på utomhusläktare i snöstorm, nej tack! Då pluggar jag hellre, haha. Jag måste plugga, så svårt att komma igång bara.. Kanske ska lägga mig i sängen, se på film och börja häva i mig lite av allt mitt godis, det är ju rätt mycket! Hua.. Nej, ska maila iväg mina uppgifter till min lärare först så jag har något skäl att belöna mig sen!

Igår var vi hos vänner och åt middag plus lite Bingolotto-spel, lite Svensson-varning, I know men jag klagar ju alltid på att jag aldrig vinner något medans karln min alltid vinner. Så ruskigt orättvist! Men skillnaden är att han vågar satsa för att vinna, går ju inte att vinna om man inte spelar! Så där satt vi igår, med hund i knät och galna ödlor som sprang ute i hallen men det var ett rätt roligt sätt att avsluta årets påskfirande med!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards