Hessingen

Direktlänk till inlägg 7 april 2007

Igår hände det igen...

Av Isadora - 7 april 2007 10:53

Jag börjar bli så trött på det här, orkar inte med folks åsikter om mina beslut! Ja, alltså att hundrasen jag bestämt mig för, inte räknas som en hund? Som om andra tror att dom kommer få mig att ändra mig, svika mina beslut? Det tråkigaste i det här är att det är många vänner och bekanta som försöker påverka mig..
Förstår inte riktigt hur dom tänker, vissa av dessa människor är hundägare dom också. Och jag skulle aldrig ens drömma om att kallas deras hundar för "icke hundar" om man säger så. Eller försökt övertala dom att avstå när dom gick i köpestankar men med mig går det bra för den rasen jag vill ha är ingen riktig hund.. Jag skulle aldrig göra så här för jag vet hur mycket det sårar, jag antar att dom inte inser för annars hade dom aldrig ens kommit på tanken att haspla ur sig något sånt här. Jag bara undrar hur dom tänker, behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad, som det så fint heter. Önskar verkligen att det vore så..

Nu ska vi iaf på DogShow på Sthlmsmässan!

 
 
Ingen bild

Sophie

7 april 2007 11:36

Lätt å säga, men gumman S K I T i deras åsikter, det är DITT val och DIN hund o den kommer få lika stor personlighet som vilken annan ras som helst, just för att det är DU som kommer uppfostra den och prägla den!
Nu ska vi på mässa o titta på de små liven :) puss

 
Ingen bild

Isabelle

7 april 2007 14:02

Det är så sant som du säger :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards