Hessingen

Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Isadora - 15 mars 2007 21:34

Mina vita SQINs från HM kom idag plus lite till somrigt, jag är så glad dom är lika fina som jag trodde, nästan finare :) Blev lite paff när jag såg dom för dom var inte beräknade att komma förän i mitten på Juni, så tack för det!

Av Isadora - 15 mars 2007 19:25

Borde varit jag med alla dessa shoppingpåsar..

Idag har jag sprungit på stan o tittat på smink till mamsen min, hon är stort behov av det just nu! Hon är inte så insatt i den svängen så jag hjälper henne gärna.. Vi ska ta en shoppingdag i Kista framöver o då hoppas jag vi hittar en fin klänning till henne också, så kul att hjälpa andra med shopping, som inte alls är lika intresserade men blir glada för all hjälp! Detsamma gäller mannen i mitt liv, hans intresse är nog obefintligt men han har gått med på att ta en tur på stan med mig i helgen iaf :) Har redan kollat in lämpliga saker som jag tror han kommer gilla så han inte kroknar på en gång. Rolig som jag är lägger jag upp det så här, går o kollar läget innan så det ska gå så smidigt som möjligt när det väl är dags, då kanske det finns en chans att han följer med igen! haha
Köpte mig ett par promenadskor idag iaf, ett par oldschool PUMA, jättesköna o fina verkligen min stil. Från Nilsson. Fick dom billigare tack vare att jag köpt så mycket skor där genom tiderna, man tackar!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards