Hessingen

Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Isadora - 4 mars 2007 18:35

Den nya gallerian SOUK på Drottninggatan (gamla Debenhamns) öppnar den 23:e mars, ser verkligen fram emot 2.000 kvm bara TopShop om man kikar in på deras hemsida!
Det här är mina favoriter just nu!

Ett annat märke som jag också är extra nyfiken på är Beyond Retro som har vintage, wiieehoo! Love it!

Av Isadora - 4 mars 2007 17:47

Denna skönhet vid namn Nadine Coyle från Girls Aloud, som förövrigt är Jesse Metcalfes (som är känd från DH) flickvän.

Av Isadora - 4 mars 2007 16:16

glad för dessa smycken som jag gjort, perfekt så får man exakt vad man vill ha!

Av Isadora - 4 mars 2007 15:42

Tur att vi inte har det så här längre, då hade man ju kunnat klaga..
Bild google.


Idag är det segt, bara tvätta och städa på schemat för lilla mig. Men kan vara bra att ha några sånna dagar också så man hinner med det man vanligtvis inte hinner..
Idag skulle mamma o pappa till Djurgårn och se Robert Wells show, ganska komiskt ändå då han bor granne med oss praktiskt taget, så ska dom enda dit ut! haha
Men mamma fick ju biljetterna i födelsedagsprensent så why not. Jag hjälpte dom göra sig fina, kände mig riktigt stolt när dom åkte iväg, fina! <3

Igår var det riktigt trevligt att träffa alla tjejerna, inte varje dag! Gick väldigt fort måste jag säga, svish så var kvällen förbi och det var dags att åka hem till älsklingen min.. Sophie hade fått den fina sommarklänningen hon beställt från Ellos till mig, den var verkligen värd dom ynka 98 kronorna! Har på mig den nu idag, så man får lite sommarkänsla, aldrig för tidigt!
Glömde ju såklart kvar kameran igår så blir tyvärr inga bilder på fina klänningen jag hade igår, jag hoppas på att jag får en ny en vacker dag för min är ingen bra som jag har nu, så trött på att den är så seg mellan tagningarna. Blä!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards