Hessingen

Direktlänk till inlägg 22 februari 2007

Massa paket bara till mig!

Av Isadora - 22 februari 2007 18:39

Det här behöll jag!

Mycket bloggande idag men måste ju bara skriva om alla paket som låg hemma o väntade idag! Ellos, Hm o Miss Mary!
En av bh:arna var jättebra faktiskt, trots att jag hade velat haft lite mer vaddering för önskad push up-effekt. Den andra var nog mindre bra.. Helt fel i storleken trots att jag mätte o hade mig, inte heller modellen var vad jag trodde.

Från Ellos fick jag en efterlängtad klänning, dom hade snurrat till det därav tog det lång tid att få den så jag hann byta färg från ljus till marinblå plus ett par vita leggings som jag tänkte ha till. Det jag gillar extra mycket med denna är att det är blixtlås längst med midjan vilket är exemplarisk för mig då många andra klänningar inte är det. Bonus är ju vidden i kjolen, supersött! Kommer bli fint med guldballerinas o brunbränd kropp, riktigt längtar!

Hm skickade två fina bikinis som jag fullkomligt älskar! Den gröna matchar mina ögon perfekt och den blåa lurar ögat med dess intensiva färg och gör att man ser brunare ut, tom nu vilket är superbra!
Beställde tunika för länge sen, i både vitt och grått. Tyvärr var den vita lite genomskinlig, inte så kul att behöva ha något under på sommaren då det är varmt. Ska vara enkelt och luftigt. Blev dock glatt överraskad att tyget inte var så grovstickat som det ser ut på bilden, utan mycket tunnare så man kan gott ha den på sommaren också. Jag behåller min gråa! Beställde också flera par av den där trikåbyxan som jag också fullkomligt älskar, när man tvättat dom så blir dom nästan två storlekar för stora så se till att ta en storlekr som sitter riktigt tajt!

 
 
Ingen bild

sophie

23 februari 2007 12:44

åå den där klänningen från Ellos har jag kikat på, sitter den fint? Funderade på den vita i sånt fall så vi inte blir likadana :)

 
Ingen bild

Isabelle

23 februari 2007 16:25

Den sitter fint på mig :) hehe sitter som gjutet, bra med blixtlåses som sagt.. det krävs nog att den siter åt vid rumpa o tuttar annars blir det nog platt fall om man säger så.. Den vita är mer gräddvit närmare åt det beigea hållet, såg lite på gränsen billig ut i den färgen tyckte jag plus att jag blev för blek i den. Gillar inte beige!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards