Hessingen

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Isadora - 29 november 2010 19:45



När jag behöver skingra tankarna eller tänka på annat så sätter jag på hög musik och dansar som en galning eller som idag när massa tråkig städning måste bli gjord!



Idag fick denna pumpa ur högtalarna och tagga mig för party när studierna är över!!


 


Av Isadora - 29 november 2010 18:39



Mycket saker som virvlar runt i mitt huvud nu, angående jobb och min duglighet. Jag vet att jag är bra så andras kommentarer att jag uppfattas som osäker och att några inte vill jobba med mig, fine, det är deras förlust. För att de själva har problem att samarbeta trots dålig personkemi, det säger mer om er än om mig.. Och att jag uppfattas som osäker? Säkert mycket pga att jag inte ville och utstrålade just det, jag var i alla fall trevlig. Något kryptisk här men jag vill spara mina tankar så jag en dag kan se tillbaka på detta med ett annat perspektiv. Nu tänker jag mest, vad skönt att jag inte fick något av dessa jobb för jag hade nog vantrivts trots min professionalitet. Nog om detta, everything happens for a reason!

 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards