Hessingen

Alla inlägg under januari 2010

Av Isadora - 14 januari 2010 19:20


I dag har det inte hänt så mycket, en ledig dag där jag haft lite ärenden i stan och nu hemkommen till middag och tvätt. I morgon ska jag fika med en gammal klasskompis med betoning på gammal! Vi var "bästisar" från 5:an till 9:an vilket var ett tag sen.. När jag flyttade efter 9:an för att börja gymnasiet inne i stan så sågs vi inte lika ofta men höll fortfarande kontakten, ska bli kul att ses igen! Sen på kvällen är det tänkt att vi i klassen som gjort färdig höstterminen ska ut och öla på söder, hoppas jag inte är för trött och hänger på!



Av Isadora - 13 januari 2010 17:35





Grattis bästa mamma! - I love you


 

  

 


 

  

Av Isadora - 13 januari 2010 17:33


Det här fina halsbandet fyndade jag i går på gina tricots rea!

 


  


Av Isadora - 13 januari 2010 17:28


Jag har haft lite att göra de senaste dagarna men nu är äntligen redovisning och grupparbete avverkade! Jag har även skrivit ut min hemtenta så den ska bara läggas på lådan i morgon så är allt lugnt, hur skönt som helst! I dag fyller för övrigt min bästa mamma år, grattis! Snart kommer gästerna på middag så jag tänkte ansluta och hålla lite låda innan jag somnar här nere.. Blev inte mycket sömn i natt! Men är ledig både i morgon och på fredag, sweet! Har bara ett ärende på stan i morgon sen är det kolugnt..


Kram på er!

Av Isadora - 11 januari 2010 19:42


I dag har det varit minst sagt full rulle här hemma, det gäller att passa på för i morgon är det plugg med min grupp. Vi måste bli färdig med vårt arbete och redovisning tills på onsdag då vi avslutar kursen! Jag hunnit med en massa men mest skönt var det att få lämna tillbaka kurslitteraturen som var försenad! Fick även med mig hem ny sådan också, hur bra som helst.. Hann med en promenad och även att städa av lite hemma, bästa! Nu är jag redo för en helt ny vecka.. Nästa termin börjar dock nästa vecka så lite mjukstart.

Av Isadora - 10 januari 2010 19:25


Den här sommaren blir sista hemma men även sista sommarlovet som student! Jag ska försöka vara ledig så mycket som möjligt och jobba så lite som möjligt så det verkligen känns som ett sommarlov bör göra!


  

Av Isadora - 10 januari 2010 17:36


Det var riktigt trevligt i går under middagen, känns som man bör göra sånt oftare, träffa sina fina vänner mer! Maten och efterrätten som jag gillar mest vad lika god som jag minns detn.. Som sagt, lätt det bästa stället i stan!


Nu på söndagen ägnade jag och mannen oss åt att kika på lägenheter, hur mysigt som helst med en skön lunch i det mysiga centrumet! Där vill jag bo, området känns helt rätt! Nej nu måste jag få upp lite värme här..


Kram

Av Isadora - 9 januari 2010 15:21


Försöker få ihop det sista på hemtentan, detta eviga tjat, I know! Jag har enbart diskussionen kvar nu, skrivit 5 utav 6 sidor so it's all good.. I kväll ska jag, killen ut och äta med min bästa vän och hennes kille, kommer bli super! Det var länge sen vi sågs, alla tillsammans men även bara hon och jag.. Det ska bli trevligt, synd att det är svinkallt ute men man får bara bita ihop!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards