Hessingen

Alla inlägg under juli 2010

Av Isadora - 22 juli 2010 22:18



  


Av Isadora - 22 juli 2010 22:00


  

Måste baka bullar snart, blev så sugen!


Idag har jag och mamma besökt kusin och kusinbarn till mig! Vi har flera gånger pratat om att vi måste ses och både parter är lika dåliga att hålla det löftet. Men sagt och gjort, idag begav vi oss ut på bystan (för oss som bor i stan kändes det lite väl långt ut!) och det var riktigt trevligt! Lika bra att inte skjuta upp det för jag vet hur upptagen jag kommer vara i höst.. Jag hoppas verkligen jag kan hälsa på en kompis i Köpenhamn lite senare innan skolan kommit igång på riktigt men det får vi se hur det blir med det! Mycket man vill men inte alltid har tid till tyvärr..


Kram


Av Isadora - 21 juli 2010 17:03


  

Framtida grannar?


Igår var jag och killen förbi huset vi så småningom ska köpa och flytta in i och pratade planer tillsammans, hur ska vi ha det och hur vi vill renovera osv.. Så mycket gjort trots att jag gärna sett att vi gjort annat men alltid skönt att få gjort, nu är det bara att vänta! Och ha semester, det bästa! Killen drog ut till skärgården med vänner för att hjälpa till med bygge på deras landställe medan jag åkte hem igen, imorgon ska nämligen jag och lilla mamma hälsa på kusin och kusinbarn till mig! Inte varje dag vi ses..



Av Isadora - 19 juli 2010 20:49


Idag har det bara varit lugnt och skönt, jag måste medge att jag faktiskt behövde sova en massa timmar efter helgens bravader! Riktigt illa att man blivit så gammal men sånt är livet.. Idag har jag passat på att läsa ut en av alla böcker jag köpt på mig samt tränat! åste införskaffa nyta skor, blir tokig då de nuvarande ger mig vattenblåsor efter varje runda, ingen hit! Nu ska jag ha spa-kväll här hemma, pedikyr och skrubb coming right up!


  



Tjing!

 


Av Isadora - 18 juli 2010 20:27



  



Av Isadora - 18 juli 2010 20:23


Idag har jag varit med föräldrarna och kikat på potentiellt landställe men det var ingen happy hunting så jakten går vidare! Vi passade även på att turista lite när vi ändå var i farten, vi åkte ut till Gripsholms slott och hade lite picknick och kikade på omgivningarna och hade det för övrigt väldigt bra!


  



Av Isadora - 17 juli 2010 17:11






     



Av Isadora - 17 juli 2010 16:51



 

Det som bara skulle bli en lugn kväll med en eller annan drink slutade i en lite blötare kväll...

 

 

  




 

Tack fina vänner för en fin kväll!

 

 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards