Hessingen

Alla inlägg under mars 2009

Av Isadora - 21 mars 2009 11:32








Igår när jag kom hem möttes jag av detta, tack älskling!



 












Av Isadora - 21 mars 2009 10:52



Rise and shine everyone!

Inte mycket sol ute men desto fler plusgrader och det gillas, undrar bara hur mycket det blåser nere vid vattnet?

Det blir iaf intervallträning för mig sen måste jag fixa buketten till födelsedagsbarnet, äta lunch för att sen börja fixa i ordning mig för stundande fest!

<3



Av Isadora - 20 mars 2009 22:31



Nostalgi - Visst minns vi!





 

Av Isadora - 20 mars 2009 22:29


Jag är så glad att det är fredag och helg imorgon, jag kommer sova som en kung! Har varit en riktigt lång och slitsam vecka med många nya och intressanta intryck.


Efter praktiken idag åkta jag en sväng för att kika in festklänningar till bröllop som vi ska på senare i år, hittade inte så mycket så jakten fortgår. Dock har jag god tid på mig men vill ändå inte så i ett varmt provrum och svettas på semstern så känns bra att kolla efter olika alternativ redan nu!



Av Isadora - 18 mars 2009 19:40



 




Ikväll har det "yogats", ätit smörgås med avokado och salt istället för smör och pålägg, gott!


Nu bör jag göra mig redo för imorgon..

Natti!



Av Isadora - 18 mars 2009 16:25



Lilla mamma - Det är nog dags att inhandla ett nytt bäddset och jag har spanat in detta från Hemtex!





Rosor äro vackra, violer äro blå...




Av Isadora - 17 mars 2009 17:37




Hemkommen från praktiken, måste plugga! Vill verkligen försöka skriva så mycket som möjligt så jag bara behöver finslipa sen närmare inlämningsdatumet. Det vore fint, då jag även ska jobba i påsk.


Gick bra idag, det slutade med att jag blev kvar med de äldre som det var tänkt från början. Snabba vändningar ibland! Det känns som om det var en lång dag idag så blir lugn.. Borde yoga men kroppen är helt slut! Är ju en dag imorgon också..



Av Isadora - 16 mars 2009 22:14


Nu är det bingen som gäller för mig! Imorgon upp i ottan igen. Skulle egentligen vara med de äldre barnen from imorgon men får rycka in och vicka hos de yngre = betalning, great!




 

Sleep tight all of y'all!!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards