Hessingen

Alla inlägg under december 2009

Av Isadora - 18 december 2009 13:23


Det är inte okej, kan inte vara sjuk nu! Det är så mycket saker som jag behöver få gjort innan jul, jobb, plugg och andra saker för att få julstämningen på topp. Men som sagt, det blir aldrig som man tänkt sig. Nu gäller det bara att kurera mig och bli frisk så snabbt som möjligt, här gäller det att inte spilla någon tid!



Av Isadora - 17 december 2009 19:51


Äntligen har detta hamnat hemma hos mig, tack till en kär vän som gjorde mig en tjänst!

 

  

 

Kommer bli perfekt till julens alla fester!

 

 

 

Källa: www.makeupstore.se

Av Isadora - 17 december 2009 19:29


Vill inte, kan inte, passar inte nu! Åk på en förkylning, en nalkande i alla fall.. Måste jobba i morgon, sista dagen sen är det helg! Dock är det tänkt att jag och killen ska ut på mysig middag på lördagen för årsfirande men det kan nog bli svårt. Typiskt, vi som aldrig lyckas få ihop någon just denna dag, mycket på pga att han jobbar och detta år var det lättare att få till en dejt men men. Det blir aldrig som man tänkte sig.. Nu måste jag ta mig i kragen och göra mig i ordning sen blir det sängen.

Av Isadora - 16 december 2009 22:00



Fina vinterjackor som jag spanat in, lite trött på min trotjänare..

 

  



 

 

Källa: www.ellos.se

Av Isadora - 16 december 2009 19:11


Fullt ös, medvetslös! Inte direkt men nära på, har jobbat i dagarna sen har jag inte orkat göra så mycket. Haft massa ärenden på eftermiddagarna så när jag väl kommit hem har det inte hunnits med så mycket. Men ingen är gladare än jag som får jobba, det är verkligen guld värt! Hoppas allt är bra med er, själv börjar jag få känningar i halsen men bara knapra hälsokost så blir det finnemang!


Kram!

Av Isadora - 14 december 2009 22:25


Året börjar gå mot sitt slut, här under redogör jag för årets bästa köp i blandad kompott!




  

Av Isadora - 14 december 2009 21:14


Ännu en dag överstökad, är helt slut! Men det blir lugnt framför tv:n och lite vid datorn, måste skriva lite på vårt grupparbete bara.. Får se vad som händer i morgon? Är sista dagen i skolan men kanske lutar åt att jag måste rycka in på jobbet? Alla där ska tog sprutan i dag och då blir det ibland som det blir vad jag har hört..

Sista spurten nu sen kan jag pusta ut!


Kram

Av Isadora - 13 december 2009 17:41


Nu när dessa stövlar är inhandlade kan jag stryka det sista paret på min lista för höst och vinter, gummistövlarna får bli till nästa år!


  





  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards