Hessingen

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Isadora - 9 januari 2009 19:36




 



Då jag inte bloggade igår så får jag säga grattis och sjunga för bloggen som fyllde 2 år igår!





Källa: silverlight.net



 


Av Isadora - 9 januari 2009 15:45


Har tankar på att avverka kategorin "Dagens" eventuellt förnya den till Festens? Är väl egentligen då det känns befogat att klä sig lite extra fin. Varken till skola eller jobb känns det helt okej att ha det där lilla extra om ni förstår vad jag menar?


Så får det nog bli men tror ingen hänger läpp för det..




Av Isadora - 9 januari 2009 14:54


Det har varit relativt korta dagar i skolan denna vecka och bara tre dagar. Jag har inte blivit stressad än, har koll på de sista uppgifterna och jag har även i tid denna gång fått tag på kurslitteratur till nästa kurs. Jag är i total harmoni nu, kan inte bli bättre! Efter skolan gick jag ner till bryggan en sväng, inte mycket is men desto mer fåglar! När jag väl kom ner på bryggan kom alla hundra fåglar emot mig en efter en men tyvärr hade jag inget gott med mig att tugga på men var riktigt mäktigt med alla fåglad seglandes in mot en i solens starka strålar. Man får verkligen energi när man gå ner dit!









 










 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards