Hessingen

Alla inlägg under februari 2008

Av Isadora - 29 februari 2008 17:58



Glad över min nya, fina klänning som jag fyndade på rean efter jul. Hittade den i en väska som jag använde då, helt bortglömd! Så kan det gå när man shoppar för mycket, haha..


Mycket nöjd med min ljusare nyans i håret också!



 






Av Isadora - 29 februari 2008 17:54


Idag har det varit skolan på förmiddagen, snabbt hem för att sätta igång tvätten innan jag skulle till frisören för att fortsätta tvätta nu när jag kom hem. Efter det hade jag och min käraste tänk ta oss närmare kärnan och äta ute med några kompisar, fira att my hubby fyllde år igår bland annat! Något som han egentligen inte vill fira.. Can't blame him, vem vill fira att man blir äldre? Själv är jag fortfarande barnsligt förtjust i födelsedagar. :]


Första helgen på väldigt länge då jag inte har överdrivet mycket skolsaker och jag ska njuta! Behöver också vila upp mig efter den hårda exkursionen..



Av Isadora - 28 februari 2008 18:00



Bekvämt och skönt..






Av Isadora - 28 februari 2008 17:38





Klättra uppför en brant utkiksplats i Enköpings kommun..


Andra dagen på exkursionen regnade det bara nästintill så blev inga kort då.. Var mest glad att komma hem till stugan den dagen.

Tredje dagen var det iaf uppehåll och vi fick göra roliga övningar, min grupp hade också vår redovisning ute i fält, sist såklart då alla var trötta och bara ville hem men så kan det vara ibland!


Idag har det varit didaktik för oss lärare medan de andra är hemma och pluggar så nu ska jag väl sätta mig in i det jag med!

Hoppas ni alla har haft en bra dag! Första dagen i solglajjer, inte fy skam det inte!



Av Isadora - 27 februari 2008 18:29



Missa inte fin fina auktioner som är ute nu!





Av Isadora - 25 februari 2008 21:16


Väldigt lång dag idag och på resande fot, är trött nu och vi har kommit tillbaka till vår sruga efter middagen i restaurangen.. Nu vankas kort, godis, läsk och massa snacks! Kanske så lär jag mig spela poker ikväll? Om man nu kan lära sig det?





Av Isadora - 24 februari 2008 20:14


Idag mår man som man förtjänar vill jag lova! Hade av någon anledning bråttom att få i mig min dricka och det rimmar ju aldrig bra.. Kvällen gick fort igår och vips så var man hemma. Kanske ångrade något jag sagt men vad gör det om hundra år?


Nu är tvättning och packning inför exkursionen som vi ska på imorgonbitti, ska bli spännande vad man får utav den!



Av Isadora - 23 februari 2008 14:49



Hittade inte mycket som jag kunde tänka mig inne på Forever 21, kanske bra det då frakten ligger på mellan 50-80$, jesus..


Denna klänning var dock riktigt söt i alla diverse färger, I really do think!





Bilder: Forever 21



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards