Hessingen

Alla inlägg under juni 2008

Av Isadora - 9 juni 2008 22:08


Sov lite drygt tre timmar i natt, var så varmt och kvavt och lyckades aldrig haffa en dejt med en så eftertraktade John Blund..

Kommer nog däcka snart men först måste man ju kolla lite fotboll, är måttligt intresserad annars men detta är ju fotboll på hög nivå!


Sen spanade jag lite på chinos på Mango idag, får åka tillbaka imorgon igen!



Av Isadora - 9 juni 2008 22:01


 Denna bikini är riktigt het men jag är mest sugen på den som går åt det blå hållet..



 





Källa: hm



7/6

Av Isadora - 8 juni 2008 22:19



Blommig och fin kände jag mig igår!



 


Av Isadora - 8 juni 2008 22:11


Festen igår var urtrevlig, kvällen gick kanske lite för fort men det känns som det alltid har en tendens att göra det när man har trevligt..

Nu är jag just hemkommen från karln, sov där igår och idag har vi bara glassat i solen som vanligt, badat pool och käkat ute!

Imorgon är det jobb som gäller, klockan 8 sharp! Men ser faktiskt fram emot det, inte att gå upp tidigt iofs men att träffa alla gamla kollegor och barn!


Tyvärr blev det ingen picknick för mig idag som jag hade velat pga igår men jag hoppas det blir fler gånger!!



Nu varva ner hemma för att sen soooova..





 


Av Isadora - 7 juni 2008 13:28


Idag är det sommarfest ute i härliga Järla sjö, sitter bara och tar det lugnt inför.. Ätit frukost ute och bara relaxat. Idag ska det inte stressas! Hoppas ni alla får en fin dag ute i solen!


Kram




Av Isadora - 6 juni 2008 23:53



Här har jag hängt hela dagen, hur skönt som helst! Nu är det verkligen sommar! Dagen började bra då jag vaknade upp till en hel orkester som spelade Du gamla, du fria utanför på fotbollsplanen..





 


 N mitt uppe i ett härligt dyk!



 

5/6

Av Isadora - 5 juni 2008 17:40


 Idag var det verkligen supervarmt!





 







 

Av Isadora - 5 juni 2008 17:23


Så sant som det är sagt! Inga fler föreläsningar på väldigt länge.. Men tyvärr  så börjar jag jobba på måndag redan dock, eller tyvärr och tyvärr gillar ju stället! Men jag har all tid i världen att vara ledig sen och lite pengar sitter ju inte fel så här på sommaren heller..

Men ska nog kunna njuta denna helg också!

 Hade dock varit skönt att ha allt färdigt nu så här på slutet av terminen men ska inte hänga läpp, fick godkänt på en tenta som jag aldrig trodde jag skulle sätta! En annan fick jag 2,5 poäng ifrån så nästa gång sätter jag den minsann!

A-uppsatsen ska jag också fixa till, fick ny energi och inspiration efter idag!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards