Hessingen

Alla inlägg under januari 2011

Av Isadora - 25 januari 2011 13:21


 

Värme, fin vän och lite guldkant i vardagen genomsyrade denna dag! Det känns fint att kunna gå tillbaka till den känslan genom att enbart titta på en bild..

  

  


Av Isadora - 22 januari 2011 15:31



Det blev trots allt en lugn kväll igår, jag och killen åt middag men sen orkade jag inte mer. Jag fick känningar i halsen redan innan varmrätten serverades och kände mig allt mer hängig under middagens gång, så det fick bli en tidig hemgång istället för skålande och skrålande med vänner. Men jag tar igen det, redan nästa helg hoppas jag på! Det var skönt att ändå få träffa min fina och göra något trevligt. Nu idag blir det bara film och ta det lugnt, sedan blir det middag för pappa som fyller år! Grattis!

 

Av Isadora - 21 januari 2011 15:50


Tack fina mamma!


  


Lyx
Av Isadora - 21 januari 2011 15:30



Efter några dagar fyllda med jobb så är jag faktiskt ledig idag, hur skönt som helst! Ikväll ska jag och karln ut och äta sen blir det drinkar med bästa vännen och hennes karl, snacka skit och bara vara. Men det bästa av allt, fira att jag tagit min examen! Jag har sökt lite jobb och fått svar från de flesta vilket jag aldrig vågat tro men ingen är gladare än jag! Redan igår var jag på min första intervju som utbildad lärare, både läskigt och spännande!

 

Kram alla fina!


Av Isadora - 18 januari 2011 20:42


Jag har inte varit närvarande de senaste dagarna, snarare har jag jobbat för att få ihop pengar de sista dagarna på denna månad. Det är helt galet att januari snart är slut! Med betoning på snart då då.. Det blir inte fler rader än så för jag är dödstrött och fryser så det blir duschen nu sen kväll!


Kram


Av Isadora - 15 januari 2011 15:12





Här kommer ett videoklipp när jag öppnar en av mina fina julklappar på julafton!







Detta är så typiskt min familj som pratar i munnen på varandra så knappt något utomstående får någon syl i vädret men det är min familj det, underbart knäppa och rara!

Av Isadora - 15 januari 2011 14:50


Im freeeeee!!




Av Isadora - 15 januari 2011 14:42


Det gick bra igår när jag fick min feedback som respondent, för närvarande har jag ett C på uppsatsen men om jag tar till mig det examinator sa så får jag ett B (A är det högsta betyget man kan få) och ingen är gladare än jag! Ska försöka sätta mig en sista gång med skiten imorgon när jag kommer hem sen lägger jag den på lådan på måndag hoppas jag, jippie! Här och nu så knyter jag ihop säcken!


 

Lycka!!!



  



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards