Hessingen

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Isadora - 15 januari 2011 15:12





Här kommer ett videoklipp när jag öppnar en av mina fina julklappar på julafton!







Detta är så typiskt min familj som pratar i munnen på varandra så knappt något utomstående får någon syl i vädret men det är min familj det, underbart knäppa och rara!

Av Isadora - 15 januari 2011 14:50


Im freeeeee!!




Av Isadora - 15 januari 2011 14:42


Det gick bra igår när jag fick min feedback som respondent, för närvarande har jag ett C på uppsatsen men om jag tar till mig det examinator sa så får jag ett B (A är det högsta betyget man kan få) och ingen är gladare än jag! Ska försöka sätta mig en sista gång med skiten imorgon när jag kommer hem sen lägger jag den på lådan på måndag hoppas jag, jippie! Här och nu så knyter jag ihop säcken!


 

Lycka!!!



  



Av Isadora - 15 januari 2011 14:36


Det känns som det har hänt mycket de senaste dagarna men egentligen har det inte hänt något alls när jag tänker efter. Inte mycket aktivitet mer än att det händer mycket inom mig, tankar kring hur det blir nu och liknande. Ja, vad händer nu? Söka jobb och flytt är prio ett sen skulle både jag och killen både vilja och behöva komma iväg på en resa. Efter  intensiva år av studier så skulle det vara ett skönt break innan jag tar mig an nästa utmaningar! Vi får se hur det blir med det.. Hoppas gör jag ju alltid! Idag ska jag till killen och prata igenom vår framtid, spännnade! Men även bara vara <3


Hoppas allt är bra med er där ute!

Kram

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards