Hessingen

Alla inlägg under november 2010

Av Isadora - 17 november 2010 21:21


Det blir jobb hela långa veckan nu! Sen till helgen så kan jag enbart fokusera på pluggandet. Försökte sätta mig en stund ikväll men gick inte, var alldeles för trött. Ny jobbdag imorgon, sen endast fredag kvar, måste hålla ut! Vill flytta också.. mycket nu i mitt lilla huvud!


  


Natti natt

 

Av Isadora - 14 november 2010 15:42


Jag hade behövt åka till något bibliotek idag, det får bli tre stopp imorgon efter jobbet istället. Kanske inte det ultimata men vad gör man? Idag försöker jag trots detta skriva lite på min uppsats men det går segt, blir jag färdig i tid tro? Jag måste bli det! Jag är så skoltrött så det inte är sant.. Efter denna kommande arbetsvecka ska jag lägga in andra växeln så jag får något gjort, ska bli kul att observera barnen och se vad jag kan få fram för matnyttig information!


  


Av Isadora - 14 november 2010 15:41


Myser runt..


  


Av Isadora - 13 november 2010 20:59


Det var verkligen så kul att träffa alla tjejer från mellan- och högstadiet idag! Jag som knappt höll på att komma iväg då jag reagerade på något smink och ansiktet blev rött och irriterat, jobbigt! Men jag tog mig i kragen och åkte iväg ändå och det är jag glad för nu så här i efterhand. Vi bestämde att vi skulle ta en middag om någon veckor för att prata mer, mycket som ska hinnas med! Jag måste komma ihåg att ta med mig bilder från förr, så kul att kika på! Väl hemkommen försökte jag skriva lite på uppsatsen, blev lite mer än en halvsida bara men bättre än inget! Jag får helt enkelt ta nya tag imorgon, då måste jag få något gjort. Sen är det bara en vecka kvar av jobb så kan jag sen fokusera 100% på att skriva.


Kram, kram

Av Isadora - 12 november 2010 19:44


Riktigt dålig bild, I know!

 

  



Av Isadora - 12 november 2010 19:39


Tröttare än tröttast så här på en fredag efter en arbetsvecka! Imorgon ska jag träffa mina fina tjejer från högstadiet, jag flyttade ifrån orten där jag växte upp redan för snart 12 år sedan och vissa har jag knappt sett sedan dess! Det ska bli riktigt kul att ses igen efter sådan lång tid och se vad alla haft för sig.. Sen måste jag få något plugg gjort innan nästa arbetsvecka. Börja inse att det inte blir så mycket plugg samtidigt, jag är så trött när jag kommer hem på dagarna men det är väl så det är när man jobbar heltid. Jag har nästan glömt bort det.


Nu blir det fredagsmys!

Kram

 


Av Isadora - 10 november 2010 20:05






Finfina skor att ha nu i snöslasken!  





  




Av Isadora - 8 november 2010 18:35



  

Jag är väldigt nöjd med mitt klipp, ville bara säga det!

 


  


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards