Hessingen

Alla inlägg under november 2010

Av Isadora - 25 november 2010 23:04


Jobb idag och imorgon trots att det från början inte var tänkt så men ingen är gladare än jag för lite pengar! Jag får helt enkelt ta igen uteblivet plugg i helgen och nästa vecka. För ett år sedan skrev jag det här inlägget, jag är snart där nu! Tänk vad året gått fort ändå.. Jag var in på både Marc Jacobs och NK idag och klämde på väskor.. Nu är det jag som dyker i säng för ikväll, ska upp runt 6 imorgon, usch!


Natti natt..

 

Av Isadora - 23 november 2010 21:01


Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mgi idag men vad gör väl det när man vaknar upp brevid världens finaste! Inom kort är det det enda jag kommer göra<3 Jag skulle som sagt till skolan för att hålla intervjuer med barnen men kom på att de hade ju studiebesök idag! Tur för mig som kom på det när jag väl låg kvar i sängen, då var det bara att somna om när det blåste storm utanför. Får ta nya tag imorgon istället! Väl hemkommen så har jag bara försökt beta av lite skrivande, har kommit upp i ca 15 sidorn nu, inte illa! Lika många kvar så har kommit till hälften, måste fortsätta så här! Ville bara säga hej.. Nu ska jag återgå igen så man får någon ledighet i helgen, vill gå på julmarknad!


  


Kramar


Av Isadora - 22 november 2010 14:24


  


Den väntar runt hörnet...


Av Isadora - 22 november 2010 14:15



Idag blir det lite skrivande här hemma innan jag åker hem till killen för att umgås lite. Jag ska till praktikskolan imorgon och intervjua några elever för min studie, hoppas det blir bra. Det har kommit massa snö idag! Det kommer säkert mer kommande dagar, återstår att se hur länge det ligger? Det är härlig julstämning nu i alla fall, jag väntar bara på ett eget hem, can't wait! Så man får inreda och göra det mysigt.. Hoppas det blir till denna jul men kanske lika bra att vara realistiskt..


  

Av Isadora - 21 november 2010 17:03


Två jular, fyra år emellan. Den ljusa är jag precis när jag kommit hem från USA 2005, den mörka förra året 2009.



  



Av Isadora - 21 november 2010 15:27


  


Mitt liv är så spännande just nu!! Plugg och tvätt.. måste jag säga att jag var ironisk? Nej usch, jag känner att jag måste komma lite på väg förän jag kan slappna av och träffa vänner igen och göra saker som får mig att må bra. Tror jag är lite av en sådan där som vill känna smärta så jag förstår att jag lever? Jag pressar mig själv allra hårdast för jag vill ha resultat, ett resultat som jag kan vara nöjd med i slutändan. Jag vill bara ro detta i land sen får det bära eller brista på vägen dit! Nu återgår jag till mina studier..


Kram


Av Isadora - 20 november 2010 22:34



Idag har jag pysslat lite hemma, bl.a blev det lite juliga planteringar. Så här såg det ut tidigare år!



     


Av Isadora - 19 november 2010 19:38

 

  

Jag fryser, jag är trött, nu ska jag gå och ta en varm dusch och sen se film! Gud så skönt med fredag, jag är helt slut efter de här två veckorna samt kräksjuka och allt jag missat i plugget pga det! Nej det ska bli skönt med lite fokus på uppsatsen nu kommande veckan men även denna helg. När den är så gott som klar får jag äntligen mitt liv tillbaka. Jag må vara trött när jag kommer hem och jag kanske inte är hemma förän jag ska tillbaka till jobbet. Men det bästa av allt - när jag väl kommer hem behöver jag inte läsa en enda rad om jag inte vill! Inget tvång, jippie! Om jag får för mig att plugga igen så hoppas jag verkligen att någon av mina nära och kära har mer vett än jag och övertalar mig att låta bli för allas skull! 

 

Hoppas ni alla får en fin kväll, kram!

 


     

Här var det filmer!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards