Hessingen

Alla inlägg under september 2010

Av Isadora - 6 september 2010 20:56



Idag hade jag föreläsning som jag tyvärr var tvungen att lämna, fick sådana jobbiga hostattacker som gjorde att det hela blev ohållbart. Inte bara för mig utan för alla andra, jobbigt när man stör. Så jag åkte till stan direkt, skulle ju dit efter skolan i alla fall! Nu är gubbskorna mina, så fina! Nu ska jag bara ta det lugnt, skola imorgon också sen är det praktik en vecka efter det.


  

Jag i fredags, fredagsfin!

 




Kram

Av Isadora - 5 september 2010 15:44


Finally found them!

 

  


 

Källa: www.rizzo.se


Av Isadora - 5 september 2010 15:41


Nu kan man väl äntligen säga, efter två veckor, att jag är frisk! Trots snorande och höstande så är det sluttampen och jag känner mig som tur var inte hängig längre, yes! Nu kanske man kan följa med bättre i skolan.. I helgen har jag bara tagit det lugnt så nu känner jag mig fit for fight denna kommande vecka! Det har blivit en ny film varje kväll, även så ikväll. Brorsan fyller idag också så det blir god middag för att fira det! Nu är det jag som rullar ner till videobutiken!


Tjing!

Av Isadora - 3 september 2010 20:05



  



Källa: www.vila.dk



Av Isadora - 3 september 2010 19:59


Föreläsning idag och sen en sväng på stan för att köpa böcker och kolla höstnytt, farligt farligt! Hittade många fina saker som jag vill ha men kanske inte behöver, så som det brukar vara! Idag var även den första dagen som jag kände mig någorlunda bra i kroppen, då har det bara gått 2 veckor men annars är det bra.. Nu blir det lugn kväll hemma bara,


Kram!

 




Av Isadora - 2 september 2010 20:11


  


Fortfarande under isen med min förkylning och fortfarande fullt upp med skolan. Tyvärr får jag inte in så mycket eftersom all energi går till att enbart kunna stå på benen. Men imorgon är det sista dagen innan helg! Då får vi se vad som händer, kanske en tur på stan? Jag hade gärna träffat killen och hittat på något men det verkar som alla är lite halvkrassliga. Då hinner jag i alla fall hinna ikapp med läsningen som jag inte orkat med denna vecka.. Kul jul!



Av Isadora - 1 september 2010 16:34


Hemstudier idag, har förberett lite inför morgondagen sen tänkte jag försöka läsa lite. Hostar och snörvlar gör jag fortfarande och är så trött på det! Jag längtar till den dagen då jag känner mig bättre så jag kan snöra på mig mina nya skor från Löplabbet och ge mig ut i spåret igen! Hoppas det blir sooner then later..

 

  

 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards