Hessingen

Alla inlägg under september 2010

Av Isadora - 15 september 2010 22:16


Denna finfina ryggsäck i skinn hittar du på Indiska!

Lite sugen är jag men vill helst hitta en utomlands, typ i Spaninen på en marknad.. så mycket mysigare. (?)


 


Källa: www.indiska.se



Av Isadora - 15 september 2010 22:12


Det har varit minst sagt dött här inne i flera dagar, förlåt för det! Min dator har fortfarande inte kommit och det kommer nog ta några veckor om jag är realistisk som jag så ofta är! Som tur var är min äskling min räddande ängel just nu, jag har fått låna hans dator så länge så jag hinner med allt jag ska göra i skolan. Genom att vara supereffektiv på praktiken är jag inte oerhört stressad, bara stressad som vanligt.. Nu sitter jag här och försöker få något gjort, ska dock upp imorgon och jobba sen är det introduktion för C-uppsats hela dagen på fredag. Men jag känner ändå att jag har koll på läget! Nu gäller det bara ligga i en massa  helgen, läsa och skriva!! Att ha kul får nog vänta lite.. Men jag är så oerhört tacksam och glad att jag nu har en dator, för tillfället!


Kram alla!

 


Av Isadora - 12 september 2010 22:36

Denna underbara efterrätt hade jag med mig i fredags, populärt!

 
Av Isadora - 12 september 2010 22:13

Denna kommande vecka hoppas jag verkligen att min dator kommer, hel och fin! Så jag både kan plugga och blogga mer! Det har varit riktigt lugnt denna helg, hem till vänner på middag i fredagskväll efter praktik samt plugg. Igår var det enbart häng hemma med träning som var i fokus! Idag har bara tvättat och städat bort sommaren, fram med massa ljus som doftar underbart! På tal om underbart, vill gratta min fina vän till ostbåge nr 2 ;) som de fick igår!

Av Isadora - 10 september 2010 00:03

Nu säger jag god natt! Det har varit långa och bra dagar på praktiken. Idag träffade jag även en gammal vän och lagkamrat från konståkningen. Det var så underbart att stöta ihop med henne tidigare i somras! Båda har flyttat ifrån närförorterna där vi växte upp och tappade kontakten som man gör ibland.. Så det kändes verkligen som ödet fört oss samman igen då jag fick se henne i killens centrum av alla ställen där även hon bosatt sig! Jag har tänkt på henne mycket genom åren och speciellt på senaste tiden då jag inte kunde hitta henne på Facebook där "alla" finns.. Men allt löste ju sig till slut ändå! Kram..

Av Isadora - 9 september 2010 23:27

Intervallträning i denna fina miljö är rogivande..

 
Av Isadora - 6 september 2010 21:19


 

Stärkande tankar går till min andra hälft i denna stund..

 



  


Jag älskar dig!

 

Av Isadora - 6 september 2010 21:10




Kolla gärna in minaauktioner på tradera!

Fina långkjolar som kanske sitter finare på andra än mig och denna fina trenchcoat i beige.




  




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards