Hessingen

Alla inlägg under september 2010

Av Isadora - 21 september 2010 18:53





     


Av Isadora - 21 september 2010 18:49


Idag har jag passat på att uträtta massa ärenden på förmiddagen, tyvärr tog allt mycket längre tid än väntat. Men jag får helt enkelt lägga på ett kol ikväll om jag ska få klar min muntliga redovisning till imorgon! Så ville bara in och skriva några rader, fullt upp som vanligt..


Puss


Av Isadora - 19 september 2010 13:48


Det är nu det händer, det är nu det börjar!

Jag älskar denna tiden på året, ön är så fin när den växlar i färg..


    


Den här är tagen för snart ett år sen.. Men jag kan redan se hur löven börjar skifta redan nu här hemma.



Av Isadora - 19 september 2010 12:15





Jag drömmer mig bort till fina skor, jackor som jag vill ha. Jag gör allt för att inte tänka på det faktum att jag måste skriva, läsa, städa, tvätta you name it! Man hör klart och tydligt hur tråkigt jag har det så inte undrar på att tankarna vandrar iväg idag...



Dessa här under finns på Din Sko och så fort jag får lite tid ska jag springa in och prova!

  

Källa: www.dinsko.com


Av Isadora - 18 september 2010 23:48


  


Här är jag i Nevada och hikar runt uppe i bergen med en massa klasskompisar på fieldtrip för många år sen när jag bodde i Kalifornien, fina minnen! Kom att tänka på det när jag var och hikade runt ön idag, dock var det lite kallare och blötare här hemma..

Av Isadora - 18 september 2010 19:48


  

Hade jag haft möjlighet att slå runt ikväll skulle jag satsat på röda läppar i höstrusket!

 

Fan, på ren svenska! Jag har inte alls hunnit allt jag hade behövt hinna med idag.. Bara tränat och ätit bra och tvättat, hm.. Jag som behövde läsa och skriva på min examination, kanske skulle klona mig till imorgon så en kan skriva och den andra läsa. Jag har iaf fått ihop en synopsis för C-uppsatsen som jag ska skriva mellan november-januari, den skulle in nu den 22:a september, check! Men jag hade ju liksom andra planer idag.. Ja, ja man är ingen superwoman, bara att inse! Nu vill jag ha lite godis så ska rulla ner till Coop och sen se film! Ja, jag kastar in handduken för idag.. Hur kul är det att plugga en lördagkväll? När alla andra är ute och roar sig, pyttsan!

 

Kram

 

Av Isadora - 17 september 2010 21:07


Skola idag och intro för C-uppsats, jag var tydligen inte registrerad på kursen, jag som i min enfald trodde att jag var det eftersom jag hade fått ett antagningsbrev(?). Så kan det gå när man har mycket i skallen och inte varit uppdaterad med internet och dylikt. Men jag hoppas det löser sig nästa vecka så jag får skriva på önskad institution. Jag hoppas att det även löser sig med mitt ämne jag valt att skriva om, då krävs det att jag får en bra och insatt handledare i ämnet. Nu är det i alla fall helg och jag får vara lite ledig i kväll för att plugga en massa i morgon. Men den dagen den sorgen! Nu blir det film..


Kram


Av Isadora - 16 september 2010 21:31


Jag älskar verkligen den här tiden med alla fina färger, skön krispig luft och mys med tända ljus!

Den här bilden är tagen hos killen för snart exakt två år sen..


  



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards