Hessingen

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Isadora - 2 augusti 2010 17:42



Det blir en riktigt lugn dag här hemma då regnet bara öser ner, en film och lite gott känns bra en dag som denna! Ska bara ta ut mina nytvättade lakan ur torktumlaren och bädda rent, så skönt! Hoppas ni alla har en skön dag trots lite regn. Själv har jag en vecka kvar på semestern innan jag ska jobba 2 veckor, I could really use some money by now! Sen en vecka ledig innan skolan kickar igång för sista gången, sweet!


Puss, puss

 




Av Isadora - 2 augusti 2010 17:36


Jag är ju en riktigt sucker för efterrätter, det vet alla som känner mig och denna fina tårta var inget undantag. Mycket fin att se på och även god att sätta tänderna i! Inte varje dag en sådan som jag får nöjet att smaka på en bröllopstårta, lyx minst sagt!




Lyx
Av Isadora - 2 augusti 2010 17:30






Bröllopet ägde rum ute vid Krägga Herrgård i Bålsta där även bruden är uppvuxen.

Själva vigseln var nere vid vattnet och dagen fortsatte även på denna vackra plats med jättegod mat, dans och hålligång! Allt var verkligen perfekt!



  



 

Tack brudparet för en oförglömlig och underbar dag! Och återigen grattis!

 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards