Hessingen

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Isadora - 4 maj 2010 20:21


Föra några timmar sen ringde rektorn på den skolan där jag har min nuvarande praktik. Hon undrade om jag ville ställa upp och jobba i parallellklassen vilket jag gladeligen sa ja till på en gång, all träning är bra! Det var enbart på förmiddagen så jag hinner nog med allt plugg efter ändå..

Så nu är det jag som hoppar in i duschen så det blir en tidig kväll!



Av Isadora - 4 maj 2010 15:20



Jag säljer nu mitt kap till skinnjacka då jag hittat en som passar mig bättre, klicka här för att komma till auktionen!




  



Av Isadora - 4 maj 2010 12:47



Jag hoppas denna fina flicka kan komma när jag fyller år, en väldigt bra ursäkt att få tillfälle att träffas! Vi ses inte så ofta eftersom hon jobbar i Danmark och är borta mycket. Men jag håller tummarna!


  


 

 Källa: http://www.finest.se/evanazemson

 

Av Isadora - 4 maj 2010 12:30


Nu börjar jag äntligen känna mig lite bättre! I dag och i morgon blir jag hemma med plugg och jag har bunkrat upp rejält med godsaker så allt ska kännas lite roligare.. återstår väl att se! Den 19:e denna månad fyller jag år men har inte planer på att fira mig förän i juni då det förhoppningsvis är lite varmare och finare väder? De senaste åren har maj inte riktigt visat sig från sin finaste sida, något som var helt annorlunda för sisådär 15-20 år sedan.. Den 27:e maj slutar jag skolan och har då mitt sista sommarlov! Sen är det bara en termin kvar, helt sinnes!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards