Hessingen

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Isadora - 1 april 2010 23:52


Det är helt galet att jag inte hinner blogga något! Iofs så finns det ingen tid att sitta vid datorn alls.. I dag var det skola på förmiddagen där vi fick räkna massa matteuppgifter, går faktiskt bättre än förväntat. Gör ju mitt bästa, mer kan man inte göra. Vi blev även lurade av läraren i dag! Hur kul som helst.. Vi fick ett test som vi skulle lösa på 5 min utan miniräknare vilket visade sig vara helt omöjligt! Om vi klarade testet inom angiven tid skulle vi slippa en annan stor uppgiften på kursen men tji fick vi, haha. Många försökte envist att lösa uppgifterna ändå trots att läraren stod med en skylt där det stod "April, april.."


Efter skolan begav jag mig för att uträtta lite ärenden, fick i alla fall hem både påskris och påskliljor plus massa annat så jag är mer än nöjd! Väl hemma hjälpte jag brorsan i hans lägenhet sen var det dags för städning av min egna.. Nu är jag helt slut men måste försöka mig på att duscha innan sängen!


Natti..

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards